Sponsorcommissie

Mythos nieuwe sponsor Veteranen

13 april 20:00  Afgelopen week heeft Thomas Doumpas, eigenaar van Grieks restaurant Mythos, in het bijzijn van het Veteranenteam van SV Someren, het sponsorcontract ondertekend. Mythos is voor de komende 4 seizoenen de shirtsponsor van het Veteranenteam, ook wel 35+ genoemd. En uiteraard werd er een flinke en smakelijke maaltijd genuttigd. Thomas, hartelijk dank voor het sponsoren van ons team. En voor iedereen die een keer een balletje wil trappen op zaterdagmiddag rond 17.00 uur: je bent van harte welkom. Vooral de derde helft is beregezellig! Die wordt altijd gewonnen.meer »

Sponsormiddag: 18 nieuwe sponsorcontracten

11 december 12:15  Sponsormiddag: 18 nieuwe sponsorcontracten meer »

Extra € 1256,- voor SV Someren van de Vriendenloterij.

22 maart 19:45  SV Someren heeft een extra bijdrage van € 1256,- ontvangen van de Vriendenloterij. De bijdrage komt voort uit de extra schenking van 5,6 miljoen euro die is vrijgemaakt voor clubs en verenigingen die trainen en repeteren. Op deze manier biedt de VriendenLoterij een financiële steun in de rug aan ruim 2.400 clubs en verenigingen in tijden van hoge energiekosten, van sportclubs tot muziek-, toneel- en theaterverenigingen.meer »

IPM Partners en Prodim International hoofdsponsors meidenvoetbal

3 december 15:00  Gisteren werden de nieuwe hoofdsponsors voor de MO17 gepresenteerd: IPM Partners en Prodim International. Beide organisaties zijn een overeenkomst van 4 jaar aangegaan. Een mooie stap voor de verdere ontwikkeling van de meidenteams binnen de samenwerking ST SV Someren-NWC!meer »

Hoofdsponsor Larco verlengt sponsorcontract