Kampioenen

Someren 3 (wederom) kampioen!

14 april 15:00  Voor het tweede seizoen op rij heeft SV Someren 3 het kampioenschap binnengehaald! Gisteren werd Mariahout met een 2-0 nederlaag naar huis gestuurd en met nog 3 wedstrijden te spelen, zijn ze niet meer in te halen! Proficiat heren!meer »

SV Someren JO12-1 kampioen!

16 maart 20:00  Dankzij een 2-0 overwinning op de enige overgebleven concurrent SV Unitas '59 is onze JO12-1 vandaag kampioen geworden in de 1e klasse. De mannen van trainers Coen van den Burg en Tuur van Wetten zijn niet meer in te halen door de concurrenten! Proficiat mannen, maak er een mooi feestje van!meer »

JO15-2 ongeslagen kampioen!

20 december 11:30  In een competitie doe voor de helft bestond uit JO15-1 elftallen wisten onze mannen van JO15-2 afgelopen weekend wat ze moesten doen: winnen = kampioen! De huidige nummer 2 van de competitie RKVV de Raven JO15-1 (Luyksgestel) was de tegenstander. Onze mannen lieten geen spaan heel van de tegenstander en het werd maar liefst 2-8. Hierdoor is onze JO15-2 ongeslagen (slechts 1 gelijkspel) kampioen geworden. Van harte gefeliciteerd!meer »

JO11-1 kampioen!

19 december 11:15  Het is onze mannen van JO11-1 gelukt: het kampioenschap is in het hol van de leeuw gewonnen! Na een ietwat gespannen begin (1-0 voor NWC) gooiden de mannen alle schroom van zich af en werd er met maar liefst 1-7 gewonnen. Een overwinning was voldoende voor het kampioenschap, ruim winnen was dus ruim voldoende! Van harte gefeliciteerd!meer »

MO15-1 kampioen!

22 oktober 0:00  Na een spannende wedstrijd tegen Mierlo-Hout, welke eindgde in een 1-1, is de MO15-1 kampioen eerste fase geworden in de hoofdklasse. Staf en speelsters gefeliciteerd! meer »

’t Vijfde van Zùmmere kampioen

25 mei 9:15  25 september 2022: SV Someren 5 – SV Roggel 4. “We spelen verdomme alleen maar tegen Limburgse clubs!” “Beter dan alleen maar tegen die Helmonders, zoals een paar jaar geleden!” “Maar die Limburgers versta ik nie.” “Ik heb er ook niks tegen te zeggen.” “Net als thuis. Daar hedde ook al niks te zeggen!” Er klinkt gelach uit het kleedlokaal. Het seizoen is weer begonnen. KNVB Zesde klasse Zuid II: ‘De Kelderklasse’.meer »

Dames 2 en Veterinnen kampioen!

21 mei 17:00  Het is een topweekend voor ons vrouwenvoetbal. Want zowel Dames 2 als onze Veterinnen zijn kampioen geworden. Nadat ze allebei tegen Keldonk de overwinning hebben binnengesleept, zijn ze niet meer in te halen door de concurrentie! Proficiat dames en feest ze!meer »

Een historisch kampioenschap van SV Someren O23-1!

29 april 16:00  Een historisch kampioenschap van SV Someren O23-1!meer »

Ga naar archief

SV Someren 1