Bedankbericht namens de sponsorcommissie

24 december 2021 13:45

Beste sponsoren van SV Someren,

Aan het einde van 2021 kijken we als vereniging terug op het huidige jaar. Een jaar dat gekenmerkt werd door sportiviteit, maar zeker ook door de vele regels betreffende Covid.
We vertrouwen erop dat het nieuwe jaar beter wordt en dat er in 2022 weer volop gevoetbald kan worden. Eveneens hopen we dat het nieuwe jaar ook voor u succesvol wordt.

Uw steun voor onze club is van enorm belang. Het zorgt ervoor dat onze leden onder prima omstandigheden kunnen sporten in een veilige en vertrouwde omgeving.

De sponsorcommissie van SV Someren dankt u - als sponsor - namens het bestuur, de leden en de commissies voor uw financiële bijdrage aan onze vereniging.

Voor 2022 liggen onze plannen klaar en we gaan ervoor dat we deze kunnen realiseren. We houden u graag op de hoogte en hopen u in het nieuwe jaar weer op ons sportpark te mogen ontmoeten.

Fijne feestdagen toegewenst  met veel voorspoed en gezondheid! Dat 2022 voor u, zowel zakelijk als sportief, een mooi jaar mag worden!

Sponsorcommissie SV Someren