Speler van de Week

Twee keer uitreiking Speler van de Week

21 april 17:00  Na de wedstrijd tegen BSV Limburgia werden twee prijzen voor de Speler van de Week uitgereikt.meer »

Tweemaal uitreiking Speler van de Week

24 maart 17:00  Na de wedstrijd tegen Minor werd er twee keer de prijs voor de Speler van de Week uitgereikt.meer »

2x uitreiking Speler van de Week

10 maart 17:00  Na de wedstrijd tegen Sportclub '25 van afgelopen zondag werden twee prijzen voor de Speler van de Week uitgereikt.meer »

3x uitreiking Speler van de Week

26 februari 17:00  Afgelopen zondag vond, na de wedstrijd tegen De Ster, een bijzondere uitreiking van de prijzen voor de Speler van de Week plaats. Kevin van de Voort werd namelijk in alledrie de afgelopen wedstrijden verkozen tot Man of the Match.meer »

Tweemaal uitreiking Speler van de Week

28 januari 17:00  Na het gelijkspel tegen Mierlo-Hout werden twee prijzen voor de Speler van de Week uitgereikt.meer »

2x uitreiking Speler van de Week

4 december 14:45  Na de gewonnen wedstrijd tegen EHC werden twee prijzen voor de Speler van de Week uitgereikt.meer »

Twee keer uitreiking Speler van de Week

29 oktober 17:00  Na de wedstrijd tegen Volharding van afgelopen zondag werden de prijzen voor de Spelers van de Week uitgereikt, voor deze wedstrijd en die tegen Sportclub '25 van de week ervoor.meer »

Tweemaal uitreiking Speler van de Week

8 oktober 17:00  Na de wedstrijd tegen Chevremont van afgelopen zondag werden de prijzen voor de Spelers van de Week van de laatste twee wedstrijden uitgereikt.meer »

Ga naar archief

SV Someren 1