Jeugdcommissie

Meidentraining met Leef Someren

23 maart 16:30  Vanmiddag hebben we, in samenwerking met Leef Someren, een meiden activiteit georganiseerd op ons sportpark. Een enthousiaste groep meiden van 5 t/m 11 jaar kreeg training in verschillende disciplines: trapoefeningen, slalommen, scoren en als afsluiting natuurlijk een grote partij waarbij zelfs de trainers hun best moesten doen...meer »

Laatste trainingen jeugd

14 juni 8:00  Hieronder vind je informatie rondom de laatste trainingen voor de jeugd van dit seizoen.meer »

Info jeugdvoetbal

3 juni 11:00  Afsluiting seizoen 2022-2023 Het voetbalseizoen 2022-2023 voor de jeugd is bijna afgelopen. Vanaf dinsdag 30 mei wordt er getraind in de voorlopige teamsamenstellingen voor volgende seizoen, met uitzondering van de meidenteams. Zij blijven (voorlopig) nog trainen met de huidige teams. Hieronder zijn de voorlopige teamsamenstellingen voor de komende weken te vinden. Laatste trainingen zijn op 21 of 22 juni. Begin juli worden de definitieve indelingen voor het seizoen 2023-2024 bekend gemaakt op de website. meer »

Prijsuitreiking Grote Clubactie

6 februari 20:00  Op zaterdag 28 januari heeft de uitreiking van de Grote Clubactie plaatsgevonden. De prijswinnaars die de meeste loten hebben verkocht werden, in het bijzijn van familie, nog eens extra in het zonnetje gezet. Daarnaast konden alle leden die 25 loten of meer hadden verkocht, hun welverdiende medaille ophalen.meer »

Aankomende activiteiten meidenvoetbal

14 oktober 19:30  Er staan de komende tijd weer verschillende leuke activiteiten voor het meidenvoetbal op de planning. meer »

Steenstra Media nog (minimaal) 3 jaar hoofdsponsor Jeugd

21 september 20:15  Steenstra Media Reclame en Internetbureau heeft het sponsorcontract, als hoofdsponsor van onze jeugdafdeling, met 3 jaren verlengd. Steenstra Media is al sinds 2013 hoofdsponsor en blijft dat tot (minimaal) 2025! meer »

SV Someren wint Ricus Verhees-beker seizoen 2022-2023

15 september 13:00  Met de strijd om de Ricus Verhees Beker wordt traditioneel het seizoen van de jeugd van SVSomeren en NWC geopend. Dit jaar is dat inmiddels voor de 46ste keer. In de laatste 7 seizoenen vóór corona werd deze beker telkens een prooi voor NWC. In seizoen 2020-2021 is er niet om gespeeld i.v.m het bekende virus. meer »

René Jansen nieuwe voorzitter Jeugd SV Someren

7 augustus 11:00  Met ingang van komend seizoen neemt René Jansen de voorzittershamer van de jeugdafdeling over van Berry Jacobs. René stelt zich hieronder graag even aan jullie voor. Berry, jij heel hartelijk bedankt voor je inzet voor de jeugdafdeling de afgelopen jaren!meer »

Ga naar archief

SV Someren 1