Tijn Swinkels nieuw bestuurslid Seniorenvoetbal

11 augustus 11:30  Vanaf komend seizoen zal Tijn Swinkels de taken van Arco van Dijk overnemen als bestuurslid Seniorenvoetbal bij SV Someren. Hieronder stelt Tijn zich kort voor. Arco, namens SV Someren bedankt voor je inzet voor het seniorenvoetbal van onze vereniging!meer »

937x gelezen

KNVB besluit: alleen competitie uitspelen zonder bekervoetbal

26 januari 19:30  Competitievervolg Twee seizoenen lang hebben we de competitie niet uitgespeeld en geen promotie/degradatie op basis van een volledig seizoen kunnen toepassen. Het doel van de KNVB is om dit seizoen wel een eindrangschikking en een promotie/degradatie toe te kunnen passen op basis van sportieve prestaties. Het voetbal heeft echter in de categorie A langere tijd stilgelegen, hierdoor zijn reguliere speeldagen uit de eerste competitiehelft komen te vervallen. Daarnaast zijn er nog veel teams die nog wedstrijden moeten inhalen uit de eerste competitiehelft.meer »

646x gelezen

Kampioenskoorts: stem op Someren 8!

11 maart 11:30  De kampioenskoorts is toegeslagen bij Someren 8!meer »

1281x gelezen

Ivo Veltrop tekent contract bij SV Someren als hoofdtrainer Vrouwenvoetbal

8 oktober 9:15  Een korte kennismaking met Ivo Veltrop. Geen onbekende binnen onze vereniging maar dit jaar voor het eerst als hoofdtrainer van SV Someren/NWC Asten VR 1 .meer »

1117x gelezen

‘ SAMENWERKING VROUWENVOETBAL SV SOMEREN / NWC ASTEN’

23 juni 0:30  SV Someren en NWC Asten maken bekend dat ze gaan samenwerken op het gebied van het vrouwen- en meidenvoetbal. De afgelopen periode hebben vertegenwoordigers van de KNVB en beide verenigingen hierover gesprekken gevoerd. In het seizoen 2017-2018 krijgt de samenwerking inhoud door het vormen van twee combinatieteams binnen de prestatieve vrouwenteams van Someren en NWC. Voor de recreatieve vrouwenteams verandert er niets. Zowel SV Someren als NWC Asten hebben de afgelopen jaren te maken met een sterke groei van het aantal vrouwelijke voetballers. Door de samenwerking worden de krachten gebundeld zodat voetbalsters op hun eigen niveau kunnen spelen, van recreatie- tot en met prestatievoetbal. In de loop van het seizoen 2017-2018 zal de samenwerking verder vorm krijgen. Hierbij is het streven om ook voor het meidenvoetbal in Asten en Someren een goede en brede basis te vormen waarbinnen meiden met plezier kunnen voetballen en zich kunnen ontwikkelen. Voor meer informatie kunt u terecht bij: Antoon Sonnemans, voorzitter SV Someren 06-41098552, [email protected] Wim Geboers, voorzitter NWC Asten, 06-81478595, [email protected]

1416x gelezen

Niels Schweren uitgeroepen tot speler van het jaar!

20 juni 18:00  Niels Schweren is tijdens de kampioenenavond uitgeroepen tot speler van het jaar (seizoen 2016-2017) Op de 2e plaats is geëindigd Robin van de Aker en de 3e plek werd ingenomen door Salim Zeroual. (Op de foto vertegenwoordigd door Maarten Werts) meer »

1010x gelezen

Reportage reünie R.K.Z.S.V. - Someren

9 april 13:00  Beste clubleden Bijgaand link voor de schitterende reportage van de zeer geslaagde reünie van de historische en dramatische kampioenswedstrijden 40 jaar geleden tussen R.K.Z.S.V. en Someren.meer »