De SVS cadeaubon: ideaal voor de feestdagen!

30 november 2018 12:00

Beste leden,

Met December Feestmaand weer voor de deur vinden wij het belangrijk om als vereniging ook te denken aan onze vele trouwe sponsoren!

Als u het lastig vindt om een juist cadeau te bedenken voor uw medewerker, vriend, vriendin of eenieder die je graag wilt verrassen? En hebt u ook niet veel tijd om dit uit te kiezen? Dan hebben wij de oplossing voor u! Onze SVS CADEAUBON kunt u inmiddels inleveren bij veel enthousiast deelnemende Sponsoren en inruilen tegen waardevolle geschenken voor de feestdagen!

Koop een SVS Cadeaubon, verkrijgbaar in € 5,00, € 10,00, € 20,00, € 25,00.

De bon is verkrijgbaar bij o.a. Bakkerij van de Mortel, Gemak- en Tabakswinkel T. Meeuws en in de kantine van SV Someren. Kijk voor meer informatie op: www.svsomeren.nl.

De Sponsorcommissie wenst u fijne feestdagen en een gelukkig, sportief en succesvol 2019 toe!

SV Someren 1
Deurne 1