Facilitaire zaken

Vrijwilligers op bezoek bij het zonnepark van familie Engelen

26 oktober 19:45  Afgelopen zaterdag zijn we met een groep vrijwilligers op bezoek geweest bij het zonnepark aan de Zandstraat. We werden ontvangen met koffie en iets lekkers. Toen we allemaal plaats hadden genomen gaven Twan en Jeroen uitleg over het zonnepark en de gebouwen die erbij horen. Uit het verhaal werd wel duidelijk dat de voorbereidingen en plannen maken erg belangrijk zijn geweest alvorens men kon beginnen. Aan de hand van een film lieten ze zien wat er allemaal is gebeurd op deze plaats om te komen tot wat er nu staat. meer »

223x gelezen

Vut-club op bezoek bij AngelEggs

6 april 20:15  De Vut-club is op uitnodiging op bezoek geweest bij AngelEggs. Na een ontvangst met koffie en iets lekkers werd door Twan en Jeroen Engelen een presentatie gegeven over dit mooie bedrijf. Na de uitleg kregen we ook nog een rondleiding door het bedrijf. Een mooi kijkje in een bedrijf wat zaken doet tot ver buiten Nederland. We willen Twan en Jeroen bedanken voor deze interessante dag. De Vut club.meer »

335x gelezen

Uitbreiding Vutploeg

18 januari 19:45  De Vutploeg is elke dinsdagochtend bezig met onderhoudswerkzaamheden op ons sportpark. De afgelopen tijd is deze vrijwilligersgroep aardig uitgebreid met de komst van Tiek van Santvoort, Peter Bazen, Jan Verberne, Gerard van de Manakker en Jan Kusters. Heren, van harte welkom en succes met jullie belangrijke werk voor onze vereniging!!meer »

290x gelezen

VUT-ploeg in het nieuw gestoken

5 december 10:15  Afgelopen zondag zijn de heren van de VUT-club zijn in het nieuw gestoken. Zij zorgen er al sinds jaar en dag voor dat ons sportpark er door de week en in het weekend piekfijn bijligt. Zondag zijn ze voor de wedstrijd tegen Deuren in het zonnetje gezet met vlaai en worstenbroodjes, en daarna hebben zij gezamenlijk de wedstrijd van het 1e gekeken. Heren, nogmaals hartelijk dank voor jullie harde werk!meer »

776x gelezen

Uitnodiging “Overleg Toezichthouders”, donderdag 18 nov. 2021

20 september 16:45  Uitnodiging “Overleg Toezichthouders”, donderdag 18 nov. 2021meer »

De Potacker vanuit de lucht gezien

9 december 11:00  Junis heeft zijn drone eens over de Potacker laten vliegen om de laatste veranderingen op de Potacker in beeld te brengen. meer »

Uitnodiging “Overleg Toezichthouders”, donderdag 23 april 2020

20 januari 21:30  Uitnodiging “Overleg Toezichthouders”, donderdag 23 april 2020meer »

Uitnodiging “Overleg Toezichthouders”, donderdag 11 april 2019

11 februari 19:00  Het bestuur nodigt alle toezichthouders van harte uit voor een vergadering, op donderdag 11 april 20.00 uur tot 21.30 uur in de bestuurskamer van de Potacker. Deze publicatie mag als uitnodiging beschouwd worden.meer »

597x gelezen

Ga naar archief