Mascotte Someren 1

Bas Jacobs Mascotte bij Heren 1 tegen BSV Limburgia

18 april 8:15  De mascotte bij Heren 1 deze week tegen BSV Limburgia is Bas Jacobs. Bas is 9 jaar en hij is speler van de JO10-1, waar hij centraal in de verdediging staat. Bas is groot fan van PSV, en zijn favoriete speler is dan ook Luuk de Jong. We hopen op een mooi resultaat zondag onder aanmoediging van Bas!meer »

Wessel van Diepen mascotte bij Heren 1 tegen RKSV Minor

23 maart 20:15  De mascotte bij Heren 1 tegen RKSV Minor aankomende zondag is Wessel van Diepen. Wessel is speler van JO12-1 en hij is 11 jaar. Zijn positie is rechtsback of linksbuiten. Wessel is fan van Ajax, en zijn favoriete speler is Jude Bellingham. Moedig onze mannen zondag aan naar de overwinning, Wessel!meer »

Jaden Forschelen Mascotte bij Heren 1 tegen Sportclub '25

7 maart 19:45  De Mascotte van de Week bij de wedstrijd van Heren 1 tegen Sportclub '25 komende zondag is Jaden Forschelen. Jaden is 9 jaar en hij is speler van onze JO10-5, waar hij op het middenveld speelt. Daarnaast is Jaden is fan van PSV, en zijn favoriete speler is Ronaldo. We hopen zondag weer op een mooi resultaat onder aanmoediging van Jaden!meer »

Finn Franken mascotte bij Heren 1 tegen De Ster

22 februari 19:30  De mascotte bij de wedstrijd van aankomende zondag van Heren 1 tegen De Ster is Finn Franken. Finn is 10 jaar, en hij is keeper bij de JO11-1. Daarnaast is hij ook fan van PSV, en zijn favoriete speler is Cristiano Ronaldo. We gaan zondag weer voor een mooi resultaat onder aanmoediging van Finn!meer »

Mees Wijnen mascotte bij Heren 1 tegen Mierlo-Hout

26 januari 11:15  De mascotte bij de wedstrijd van Heren 1 tegen Mierlo-Hout is Mees Wijnen. Mees is 9 jaar en speelt als verdediger bij de JO10-2. Hij is fan van PSV en zijn favoriete speler is Erling Haaland. Support onze mannen zondag naar de overwinning, Mees!meer »

Olivia Bemelmans mascotte bij Dames 1 tegen FC Berghuizen

26 januari 11:00  De mascotte in de wedstrijd van de dames deze week tegen FC Berghuizen is Olivia Bemelmans. Olivia heeft gisteren haar eerste wedstrijd voor SV Someren gespeeld! Ze dit deed bij JO8-6. Haar favoriete positie moet ze uiteraard nog ontdekken. Ze is fan van PSV en Shauny Regli. We hopen dat Someren een mooi resultaat tegen FC Berghuizen neerzet onder aanmoediging van Olivia!meer »

Fleur van Bree mascotte tegen FC Eindhoven AV VR2

6 december 13:45  Fleur van Bree, speelster van MO13, is komende zondag de mascotte bij Dames 1 tegen FC Eindhoven AV VR2. Ze is 12 jaar oud en haar favoriete positie is spits, waarbij ze week na week het net weet te vinden. Hoewel ze af en toe als doelvrouw fungeert, geeft Fleur stiekem de voorkeur aan haar positie in de voorhoede. Naast haar liefde voor voetbal is Fleur een enorme fan van PSV. We hopen dat er komende zondag weer veel supporters onze Dames met Fleur naar de volgende overwinning komen juichen!meer »

Finn Raijmakers mascotte tegen EHC

30 november 9:30  De mascotte in de wedstrijd van aanstaande zondag tegen EHC is Finn Raijmakers. Finn is speler van JO11-3 en hij is 10 jaar, en zijn positie is midmid. Finn is fan van PSV en zijn favoriete speler is Luuk de Jong. Moedig onze mannen zondag flink aan naar de overwinning, Finn!meer »

Ga naar archief

SV Someren 1