Sponsorbijeenkomst SV Someren:

8 december 2019 12:00

Op zondag 8 december 2019 mocht SV Someren maar liefst 8 nieuwe sponsoren begroeten die een sponsorcontract kwamen ondertekenen. De ondertekening vond plaats in de bestuurskamer voorafgaand aan de wedstrijd van Someren 1 tegen de gasten uit Veldhoven, Marvilde 1.

De ondertekening van de contracten vond plaats onder belangstelling van meer dan 35 aanwezigen, sponsoren en hun partners, bestuursleden van SV Someren en overige belangstellenden.

Voorzitter Antoon Sonnemans heette alle aanwezigen van harte welkom en bij aanvang van deze officiële gelegenheid werd met heel veel plezier kenbaar gemaakt dat voorafgaand aan deze Sponsormiddag Steenstra Media en SV Someren het met elkaar eens zijn geworden over het verlengen van het Contract als Hoofd Sponsor van onze Jeugdafdeling. SV Someren waardeert dan ook de betrokkenheid die Steenstra Media heeft voor onze vereniging en danken hem voor zijn steun de afgelopen jaren en spreekt het vertrouwen uit nog vele jaren samen te mogen genieten van Sportieve successen binnen onze Jeugdafdeling.

Vervolgens werden zoals vele dit inmiddels van SV Someren gewend zijn, in een korte presentatie onderstaande sponsorbedrijven voorgesteld aan alle aanwezigen en zijn de nieuwe sponsorcontracten ondertekend.

Graag stel ik hieronder onze nieuwe sponsoren even aan u voor:

Shirtsponsors:

Someren 6:                           Uitgaansgelegenheid Uncle Buck Someren
J09-1:                                   Bandenhandel Someren BV.
J09-3:                                    Autojorg BV Veghel.
J015-2:                                  Tomassen Vlees BV.

Stersponsoren:

1 Ster Sponsor:                     De Geneughten Someren Eind.

3 Ster Sponsor:                     Frietwagen Someren.

3 Ster Sponsor:                     Leenen Steengoed BV Someren.

3 Ster Sponsor:                     HD Daksystemen BV Someren.

Onderstaande Shirtsponsors waren helaas verhinderd en zullen op een later gepast moment hun contract tekenen:

J013-3:                                 Vloerenbedrijf van de Laar BV.

JO11-1:                                 Van Helvert Industriedaken BV.

J011-2:                                  Berkvens banden BV Someren.

Someren 15:                          Café D’n Elgelantier Someren.

Het bestuur van SV Someren en de sponsorcommissie wil al haar sponsoren bedanken voor hun trouwe steun en vertrouwen erop in de toekomst vele sportieve successen met hen te mogen delen.

Namens Bestuur en Sponsorcommissie van SV Someren,

Ferry Pape