Communicatie

Afscheid leden commissie communicatie

16 juni 19:45  Op donderdag 9 juni nam de commissie communicatie afscheid van een drietal leden, die zich samen in totaal maar liefst 40(!) jaar ingezet hebben voor SV Someren.meer »

556x gelezen

Nieuw clubblad staat weer online

11 februari 12:00  Per vandaag staat het nieuwe clubblad weer online voor iedereen die het graag wil lezen.meer »

Terugblik leiders en trainers vergadering van zaterdag 2 september 2017 (Update)

11 september 14:00  Op 2 september 2017 heeft de jaarlijkse leiders en trainers vergadering plaatsgevonden. meer »

991x gelezen

Nieuw clubblad staat weer online

26 mei 21:00  Per vandaag staat het nieuwe clubblad weer online voor iedereen die het graag wil lezen.meer »

Nieuw clubblad staat weer online

4 mei 21:30  Per vandaag staat het nieuwe clubblad weer online voor iedereen die het graag wil lezen.meer »

Nieuw clubblad staat weer online

6 april 21:15  Per vandaag staat het nieuwe clubblad weer online voor iedereen die het graag wil lezen.meer »

Nieuw clubblad staat weer online

8 maart 22:00  Per vandaag staat het nieuwe clubblad weer online voor iedereen die het graag wil lezen.meer »

Nieuw clubblad staat weer online

2 februari 21:15  Per vandaag staat het nieuwe clubblad weer online voor iedereen die het graag wil lezen.meer »

Ga naar archief

SV Someren 1