Zeven nieuwe sponsoren voor SV Someren

3 november 2022 20:15

Op zondag 9 oktober 2022 ondertekenden maar liefst zeven nieuwe sponsoren een sponsorcontract bij SV Someren, waarmee we als vereniging natuurlijk heel blij zijn. De ondertekening vond plaats in de bestuurskamer, voorafgaand aan de gewonnen wedstrijd van ons eerste elftal tegen ZSV.

De ondertekening van de contracten gebeurde in aanwezigheid van vele sponsoren en hun partners, bestuursleden en leden van de sponsorcommissie.

Voorzitter Antoon Sonnemans heette alle aanwezigen van harte welkom en maakte voorafgaand aan deze sponsormiddag bekend trots te zijn dat Steenstra Media het contract als hoofdsponsor van onze jeugdafdeling heeft verlengd. SV Someren waardeert de grote betrokkenheid van Steenstra Media bij onze vereniging en heeft er alle vertrouwen in dat het de positieve ontwikkeling van onze jeugdafdeling verder zal versterken.

IMG_1144.JPG

Vervolgens stelden zeven nieuwe sponsorbedrijven zich via een bedrijfspresentatie aan de aanwezigen voor en werden de nieuwe sponsorcontracten ondertekend.

Na deze presentatie gaf trainer Tim van Seggelen een duidelijke, tactische uitleg over de wijze waarop Someren 1 de tegenstander van vandaag zou gaan bestrijden. Aansluitend gaf Hein Poell nog een toelichting over de ontwikkeling van JO23 binnen onze selectie. Beide sprekers wisten de toehoorders met hun uitleg te boeien. Na de met 4-0 gewonnen wedstrijd bevestigden meerdere aanwezigen dat ze de uitleg en de tactiek van onze hoofdcoach terug hadden gezien in
het wedstrijdverloop.

IMG_1169.JPG

Graag stel ik hieronder onze nieuwe sponsoren even aan u voor:

Shirtsponsors:

Someren 4:            WVS Hoveniers Someren           www.wvshoveniers.nl
WVS_Hoveniersbedrijf.JPG

Someren 6:            Raadhuismakelaars Someren     www.raadhuismakelaars.nl

JO10 Rood:           Bumach Leende                         www.bumach.com
BuMach.JPG

JO11-1 en 2:          Jumbo Welten/Bennenbroek       www.jumbo.com
Jumbo.JPG

JO15-4:                 Bandenhandel Someren             www.bandenhandelsomeren.nl
Bandenhandel_Someren.JPG

Stersponsoren

Stersponsor 1:       Fors Tegelwijsheid Someren       www.fors.nl
FORS_tegelwijsheden.JPG

Stersponsor 1:       Invent Beveiliging Someren        www.inventbeveiliging.nl
Invent_Beveiliging.JPG

Het bestuur van SV Someren en de sponsorcommissie danken alle sponsoren voor hun trouwe steun en vertrouwen erop dat we in de toekomst nog veel sportieve successen samen met elkaar mogen delen.

Namens bestuur en sponsorcommissie SV Someren,

Ferry Pape