Algemene ledenzaken

Koninklijke onderscheidingen voor Leo, Theo en Tonny

27 april 9:45  SV Someren is enorm trots dat drie leden van onze club, te weten Leo Breukers, Theo van Houts en Tonny van Lieshout, vandaag de koninklijke onderscheiding 'Lid in de Orde van Oranje-Nassau' hebben ontvangen. meer »

In memoriam: Martien Slegers (1938-2024)

15 april 12:00  We ontvingen het droevige bericht dat ons lid Martien Slegers op 86-jarige leeftijd is overleden. Martien kwam in 1949 toen de jeugdafdeling werd opgericht als elfjarige jongen bij onze vereniging. Hij voetbalde bij de jeugd en bij de senioren en sloot zijn voetbalcarrière af bij de veteranen. Martien was jarenlang het boegbeeld van de SV Someren-jeugd. Na zijn juniorentijd werd hij jeugdleider (met B1 werd hij in 1957 kampioen). Na enkele jaren volgde hij dokter Starrenburg op als hoofdleider (voorzitter van de jeugdafdeling). In 1967 trouwde hij en verhuisde naar Sluis 13. Samen met Wiel Bukkems richtte hij daar een voetbalclubje op onder de vlag van SV Someren. Tot 1976 was Martien als hoofdleider elke zaterdag op de Potacker van ’s morgens vroeg tot laat in de middag. meer »

Geboren: Kian Smits

3 april 16:30  Op 17 maart is Kian Smits geboren. Kian is de zoon van Niek en Lindy en het broertje van Ize. Niek is momenteel donateur bij SV Someren. Namens SV Someren van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!meer »

In memoriam: Piet Verberne

18 maart 11:00  We ontvingen het trieste nieuws dat ons lid Piet Verberne op 84-jarige leeftijd is overleden. Piet was in de jaren vijftig jeugdspeler en in de jaren zestig actief bij de senioren. Na die actieve voetbalperiode stopte hij als lid, om zich in 1970 opnieuw aan te melden als lid van de veteranenafdeling. Hij was o.a. bestuurslid bij de veteranen en vele jaren actief bij de commissie facilitaire zaken, waar hij o.a. betrokken was bij bouwactiviteiten. In 2008 stopte Piet als commissielid, waarna hij de vereniging bleef volgen als supporter en donateur. We wensen zijn familieleden en vrienden veel sterkte toe.meer »

In memoriam: Ad de Jongh

29 januari 16:45  We ontvingen het trieste bericht dat op 28 januari ons lid Ad de Jongh op 69-jarige leeftijd is overleden. Ad speelde vroeger in de jeugdafdeling en was in de jaren zeventig (reserve)doelman van de seniorenselectie. In de jaren tachtig verdedigde hij het doel van SVSH, maar in 1999 meldde hij zich weer aan als lid van SV Someren. meer »

Huldiging jubilarissen

8 januari 19:15   Maar liefst 48(!) jubilarissen werden afgelopen zondag, tijdens de Nieuwjaarsborrel van SV Someren, gehuldigd. Van al deze jubilarissen zijn Toon van Eijk (60 jaar) en Jac Boerekamp (70 jaar) het langst lid! Van harte gefeliciteerd allemaal met het bereiken van deze mooie mijlpaal!meer »

Geboren: Fleur van Bogget

4 december 14:15  Op 23 november is Fleur van Bogget geboren. Fleur is de dochter van Paul en Ivanka van Bogget en het zusje van Raf. Paul is bij SV Someren trainer van de JO17-1. Namens SV Someren van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!meer »

Prins Teun I en Adjudant Jeroen bij CV Locomotion

20 november 14:30  Onze JO19-1 krijgt het druk deze carnaval want Teun van Bussel is prins geworden bij CV Locomotion en Jeroen Santegoeds is zijn adjudant. Beide mannen spelen in onze JO19-1. Alaaf!meer »

Ga naar archief

SV Someren 1