De contributiebedragen per jaar zijn (2023/2024):
Actieve spelers vanaf 18 jaar (dames/heren) 135 euro
Dames Veterinnen   87 euro
Junioren t/m 18 jaar 87 euro
Pupillen t/m 12 jaar 74 euro
Donateurs+ (wel lid KNVB)  63,50 euro
Donateurs- <18jaar (wel lid KNVB) 35 euro
Donateurs (geen lid KNVB)  44 euro
Functionarissen (wel spelend) 63,50 euro
Functionarissen (niet spelend) 31 euro

Leden van SV Someren worden voor de contributie ingedeeld op basis van leeftijd. Daarbij is de peildatum 31 december van het jaar voorafgaand aan het nieuwe seizoen.

Vrijgesteld van contributie zijn:

• Ouders, die lid worden om Mini’s, JO7, JO8 en JO9 teams te begeleiden.
  • Jeugdleden met 2 oudere broers of zussen, die ook lid zijn van de jeugdafdeling.
  • Ereleden en leden die Lid van Verdienste zijn.
  • Partners van onbetaalde functionarissen, die zelf ook een vrijwilligersfunctie bekleden binnen de club.
  • Niet-spelende functionarissen die al betalend lid zijn van de KNVB via het lidmaatschap bij een andere voetbalvereniging.

Betaling van de contributie:

• Betaling van de contributie vindt halfjaarlijks plaats via automatische incasso (machtiging) in de maanden oktober en februari.
  • Volgens een besluit van de ledenvergadering mogen mensen die al langer lid zijn van de vereniging ook betalen na ontvangst van een factuur, die jaarlijks verzonden wordt in de maand oktober.
  • Het regelen van de contributie gebeurt door de ledenadministratie. Met evt. vragen of opmerkingen kun je daar terecht.
  • De rekening waarop de contributie overgemaakt moet worden, is Rabobank NL58RABO0148086292.
  • Leden die niet betalen, krijgen een herinnering toegezonden. Als daar niet op gereageerd wordt, zal de vereniging het betreffende lidmaatschap beëindigen.
  • Wie een herinnering toegestuurd krijgt, betaalt 2,50 euro extra aan administratiekosten.
  • Leden die zich tussentijds aanmelden, betalen een gereduceerd bedrag.
  • Betaalde contributie wordt, na opzegging van het lidmaatschap, niet terugbetaald.

Kledingfonds jeugdelftallen

Voor alle jeugdteams, Mini’s t/m MO20, wordt tegen een jaarlijkse vergoeding van € 10,00 per kind per jaar, door SV Someren het wedstrijdshirt ter beschikking gesteld (voor de keepers een keepershirt). Ieder spelend lid ontvangt het shirt in bruikleen. Deelname is voor alle jeugdleden verplicht. Incasso hiervoor vindt plaats in september/oktober van elk jaar.

SV Someren 1
Deurne 1