Koninklijke onderscheidingen voor Leo, Theo en Tonny

27 april 2024 9:45

SV Someren is enorm trots dat drie leden van onze club, te weten Leo Breukers, Theo van Houts en Tonny van Lieshout, vandaag de koninklijke onderscheiding 'Lid in de Orde van Oranje-Nassau' hebben ontvangen.

Leo Breukers
Sinds 1994 is Leo lid van SV Someren. Na een jaar jeugdleider te zijn geweest, trad hij als penningmeester toe tot het hoofdbestuur. Daarna wachtte het voorzitterschap op hem. Een belangrijke taak was het realiseren van nieuwe kleedlokalen en het renoveren van de accommodatie. Na zeven jaar voorzitterschap bleef Leo nog in het bestuur als lid van de sponsorcommissie. Na al zijn inzet is hij benoemd tot erelid van de vereniging.

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2024-04-26_om_20.19.20_6d175b97.jpg

Theo van Houts
SV Someren mag sinds 2003 gebruik maken van zijn ervaring als conciërge. Theo is ook hier als vrijwilliger aan de slag gegaan. Twee ochtenden per week verzorgt hij het sportpark en zorgt dat de spelers en bezoekers weten waar ze moeten zijn. Hij staat klaar om vragen te beantwoorden en verzorgt het materiaal. Mede door hem kunnen de ruim 1.500 leden van SV Someren, de bezoekende spelers en toeschouwers de aanwezige faciliteiten gebruiken en genieten van het verzorgde sportpark.

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2024-04-26_om_20.19.22_2b87425c.jpg

Tonny van Lieshout
Eind jaren tachtig werd Tonny lid van voetbalvereniging SV Someren. Als leider van verschillende seniorenelftallen, als organisator van de buitenlandreizen, kampen en activiteiten voor diverse teams. Het organiseren van toernooien en het begeleiden van jeugdelftallen hoorde in het rijtje vrijwilligerstaken. In 2001 werd Tony sportverzorger voor de jeugdafdeling. Hij is nog elke week te vinden op de accommodatie om de sporters en de club van dienst te zijn met zijn kennis en kunde.

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2024-04-26_om_20.19.22_eace44e9.jpg

Maandag 20 mei 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Beemd