In memoriam: Ad de Jongh

29 januari 2024 16:45

We ontvingen het trieste bericht dat op 28 januari ons lid Ad de Jongh op 69-jarige leeftijd is overleden. Ad speelde vroeger in de jeugdafdeling en was in de jaren zeventig (reserve)doelman van de seniorenselectie.
In de jaren tachtig verdedigde hij het doel van SVSH, maar in 1999 meldde hij zich weer aan als lid van SV Someren.

Ad was vanaf 1999 zeventien seizoenen actief als jeugdleider en (groeps)trainer van de D-afdeling. Voor zijn verdiensten werd hij in 2012 uitgeroepen tot Vrijwilliger van het Jaar.

Vanaf 2016 was Ad actief in de commissie Facilitaire Zaken, waar hij zich vooral bezighield met het elektrotechnisch onderhoud van onze sportaccommodatie.

De uitvaartdienst van Ad is op vrijdagmiddag om 14.00 uur in het uitvaartcentrum van Meeuws/Verspeek.

Wij wensen Marita en de kinderen heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

1978_Someren_1_kampioen.jpg
Het eerste elftal dat in 1978 kampioen werd. Staand tweede van links Ad de Jongh.

Ad_de_Jongh.jpg