Albert van den Bosch overleden

25 augustus 2023 19:30

In de vakantieperiode ontvingen we het verdrietige bericht dat Albert van den Bosch op 74-jarige leeftijd is overleden.

Dertig jaar geleden werd Albert lid van SV Someren, omdat het team van zijn zoon Carel onvoldoende begeleiding had. Hij werd leider van D3. Daarna was hij samen met Frans Wijnen ook nog twee jaar leider van C3. Toen hij stopte als jeugdleider en ook nadat zijn zoon stopte met voetballen, bleef Albert de club trouw als donateur. In 2018 vierde hij zijn 25-jarig jubileum. Albert bleef onze club op de achtergrond volgen tot aan zijn dood.

We wensen zijn zoon Carel, schoondochter Kamila en de familie heel veel sterkte toe.

Beste mensen,

Mijn fysieke gesteldheid liet me in de steek.
De afgelopen jaren ging ik ziekenhuis in en ziekenhuis weer uit.
Telkens vond ik de kracht om door te gaan, maar op een gegeven moment was ik op en zag ik geen verbetering meer in mijn situatie.
Ik heb een mooi leven gehad, het is goed zo.
Ik heb geen pijn meer en daar heb ik rust in gevonden.

Mijn familie en vrienden hebben me altijd gesteund in mijn ziekteproces en dat heeft me goed gedaan.
Bedankt voor jullie steun en mooie kaarten die ik mocht ontvangen.

Albert

Albert_van_den_Bosch.jpg