Kampioenskoorts: stem op Someren 8!

11 maart 2018 11:30

De kampioenskoorts is toegeslagen bij Someren 8!

Keuken Kampioen en FOX Sports zijn een actie gestart waarbij een senioren amateur voetbalteam dat in de race is om dit seizoen kampioen te worden kans heeft dat hun kampioenswedstrijd live op FOX Sports uitgezonden wordt.

Someren 8 speelt op dit moment in de 5de klasse en staat bovenaan met 5 punten los van de nummer 2. Ook zitten ze nog in de beker. Hier spelen ze de kwartfinale van op dinsdagavond 20 maart thuis tegen Blauw-geel 8.

Hoe meer stemmen, hoe groter de kans dat de wedstrijd wordt uitgezonden. Neem daarom even de tijd om Someren 8 in hun kampioensstrijd te steunen en je stem uit te brengen via:

SV Someren 1
Deurne 1