René Jansen nieuwe voorzitter Jeugd SV Someren

7 augustus 2022 11:00

Met ingang van komend seizoen neemt René Jansen de voorzittershamer van de jeugdafdeling over van Berry Jacobs. René stelt zich hieronder graag even aan jullie voor.

Berry, jij heel hartelijk bedankt voor je inzet voor de jeugdafdeling de afgelopen jaren!

Ik ben René Jansen, 44 jaar en inmiddels al weer ruim 38 jaar lid van onze vereniging. Ik heb alle elftallen in de jeugd doorlopen en daarna 12 jaar in de selectie van Someren gespeeld wisselend tussen ons eerste en tweede elftal. Op dit moment voetbal ik nog in het 7e van Someren en ben ik trainer en leider van JO11-1.

Per heden word ik de nieuwe jeugdvoorzitter. Voor mij is dit een hele eer om voorzitter te zijn van niet alleen de mooiste club in de regio maar ook de grootste. Ik zal dan ook mijn uiterste best gaan doen en heb dan ook veel zin in deze nieuwe uitdaging.

Ik wil mijn voorganger Berry Jacobs hartelijk bedanken voor 9 jaar voorzitterschap. De organisatie in de jeugdafdeling staat er meer dan prima voor.

Ik zie jullie allen graag op de Potacker!

Groet, René Jansen

image.jpg

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)