Prijsuitreiking Grote Clubactie

6 februari 2023 20:00

Op zaterdag 28 januari heeft de uitreiking van de Grote Clubactie plaatsgevonden. De prijswinnaars die de meeste loten hebben verkocht werden, in het bijzijn van familie, nog eens extra in het zonnetje gezet. Daarnaast konden alle leden die 25 loten of meer hadden verkocht, hun welverdiende medaille ophalen.

Dankzij de inzet van jullie allen, hebben we het mooie bedrag van € 4.148,64 opgehaald voor onze vereniging en in het bijzonder de jeugdafdeling. Des te meer reden om ook de leden die de meeste loten hebben verkocht, nog eens extra in het zonnetje te zetten. Na een mooi woordje van jeugdvoorzitter René Jansen, werden Luc van Stiphout, Noah van Lierop en Jaylen Stultiens beloond met een medaille, een snoepzak en een mooie voetbal om nog eens extra aan hun vaardigheden te kunnen werken.

Namens de jeugdcommissie, willen we jullie allemaal hartelijk danken voor jullie inzet. Hopelijk kunnen we dit mooie resultaat volgend jaar evenaren of zelfs verbeteren!

Met vriendelijke groet,
De Jeugdcommissie