Laatste trainingen jeugd

14 juni 2023 8:00

Hieronder vind je informatie rondom de laatste trainingen voor de jeugd van dit seizoen.

Laatste trainingen

In verband met het onderhoud van de grasvelden mag er vanaf volgende week niet meer gevoetbald worden op de grasvelden. Deze week zijn dan ook de laatste trainingen, met uitzondering van de meidenteams en de JO7. Omdat zij korter hebben kunnen trainen in de nieuwe samenstellingen kunnen zij volgende week nog trainen op de kunstgrasvelden. Voor de veldindeling zie onderstaand schema met de tijden en velden. De JO7 trainen gewoon op woensdag van 16.00-17.00 uur op veld 1. Zoals eerder aangegeven worden begin juli de definitieve indelingen voor het seizoen 2023-2024 bekend gemaakt op de website.

Veldindeling meiden dinsdag 20 juni en donderdag 22 juni

18.15-19.30

VELD 1

MO13

18.15-19.30

VELD 3

MO15

19.45-21.15

VELD 1

MO20

VR4

19.45-21.15

VELD 3

MO17

Inleveren materialen en wedstrijdshirts

Omdat er eerder gestopt wordt met de trainingen zijn ook de inleverdatums voor de materialen gewijzigd. Op 14 en 15 juni (dus na de laatste training) vragen we de leiders/trainers de materialen in te leveren. Dit kan vanaf 19.15-21.30 uur op de Potacker. Als je zelf niet kunt komen zorg dan voor een vervanger, zodat wij niet zelf achter de materialen aan hoeven te gaan. Als je volgend jaar weer vrijwilliger van de club bent, dan hoef je de kleding niet in te leveren. Stop je na dit seizoen dan ook graag op één van deze avonden de kleding schoon inleveren. De wedstrijdshirts van alle teams (dus ook de MO13-1 en MO15-1+2) moeten worden ingeleverd op maandag 19 en dinsdag 20 juni van 18.15 tot 20.00 uur op de Potacker bij de kledingcommissie. Bedankt!

Start seizoen 2023-2024

Zoals eerder aangegeven starten de trainingen volgend seizoen voor de teams JO13 tot en met JO19 en MO13 tot en met MO20 op zaterdag 19 augustus. Voor alle overige teams beginnen de trainingen op maandag 28 augustus. Verder is er een extra trainingsmoment voor alle teams op zaterdag 26 augustus en op zaterdag 2 september beginnen de wedstrijden weer. Het is nog niet bekend wanneer de Ricus Verhees beker wordt gespeeld.

Woensdag 30 augustus trainers- leidersoverleg

Op woensdag 30 augustus is er een startbijeenkomst voor alle trainers en leiders. Noteer deze datum daarom alvast in je agenda.

Tot slot

Iedereen weer bedankt voor jullie inzet. Fijne vakantie en tot volgend seizoen!