Vut-club 25 jaar actief binnen SV Someren

31 mei 2016 21:30

We schrijven het jaar 1991. Een actieve groep van 60+ers binnen onze club gaat aan de slag om de dagelijkse werkzaamheden gezamenlijk aan te pakken. Nu, na 25 jaar, zijn onze Vutters nog steeds volop actief en vormen een hechte groep binnen de club. Niet alle Vutters van het eerste uur zijn er nog, maar de overleden leden worden binnen de groep niet vergeten.

Tijd voor het bestuur om eens stil te staan bij deze actieve en gemotiveerde groep. De Vut-club (Vut-ploeg) maakt onderdeel uit van de commissie facilitaire zaken. Binnen deze commissie werken zij grotendeels zelfstandig. Een groot deel van de dagelijkse werkzaamheden komt op hun conto. De kleine reparaties, het onderhoud, ondersteuning bij bouwwerkzaamheden, het wekelijks vegen van stoepen, het schoonhouden van de tribune, het gereed maken van de velden, de onderhoudswerkzaamheden in de kleedlokalen, het vegen van de bladeren en zo al niet meer! Al vroeg zijn ze op de dinsdagochtend allemaal aanwezig en ieder draagt zijn steentje bij. Om 10.00 uur is er koffie in de kantine en wordt er een gezellig praatje gemaakt want het sociale aspect is binnen de groep heel belangrijk. Daarnaast is menigeen ook gedurende de week regelmatig op De Potacker te vinden!

De groep viert het 25-jarig bestaan informeel op 3 juni met een bezoek aan de Bavaria brouwerij. Als afsluiting van de dag staat het jaarlijkse etentje gepland.

Onze vutters willen nog lange tijd als groep samenwerken. Nieuwe aanwinst is natuurlijk hun grote wens! Kom gerust een kijkje nemen, ook jongeren die tijd en zin hebben zijn van harte welkom! Schroom niet, het is er gezellig en de saamhorigheid is groot.

Als bestuur bedanken we alle Vutters voor hun inzet en loyaliteit aan de club. Wat zou SV Someren zijn zonder de Vut-ploeg! Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum en maak er met z’n allen een geweldige dag van!

Namens het hoofdbestuur,
Mieke Hollanders

Foto ‘s: Diana Engelen

Achterste rij van links naar rechts (zittend en staand):

Jos Hurkmans, Piet van den Einden, Frans Cranenbroek, Ton Uitdehaag, Jo van Seggelen, Wim Boerekamp, Frits Deerns, Twan Engelen (bestuurslid facilitaire zaken), Wim van den Berkmortel.

Voorste rij van links naar rechts (zittend):
Piet Maas, Jos Hollanders, Broer Hilverda, Gerard Meeuwis.

Jac Boerekamp

Jan Tielen - links en Martien Jansen - rechts