Wil jij de vrijwilliger zijn die we zoeken?

18 februari 2015 21:15

Als club willen we onze vrijwilligersschare altijd versterken. Onder het mom van “Vele handen maken licht werk” zijn we daarom altijd op zoek naar mensen die onze club een warm hart toedragen en graag hun steentje bijdragen. Zo bouwen we een mooie lijst op van vrijwilligers die elkaar kunnen ondersteunen.

Vandaar dat we ook op zoek zijn naar extra vrijwilligers voor de weekend- en avonddiensten. Extra hulp ontlast ook de huidige vrijwilligers die zich altijd volop inzetten en voor wie het nooit te veel is. Verantwoordelijk werk want toezicht houden op de kleedlokalen en het bewaken van privé-spullen van onze leden die trainen, is niet zomaar wat en nooit vanzelfsprekend. Daar moeten we goed mee omgaan, hiervoor moet aandacht zijn zodat iedereen zijn of haar spullen veilig kan achterlaten in het lokaal.

Denk niet, dat is niets voor mij! Samen met een collega vrijwilliger is het gezellig, je maakt een praatje, drinkt samen een kop koffie en houdt ondertussen toezicht. Met een groter aantal vrijwilligers kan het zijn dat je ca. vier keer per jaar wordt ingepland.

Dus, denk er eens over na om ons te komen ondersteunen! Meer informatie kun je inwinnen bij de commissie facilitaire zaken of bij een van de bestuursleden. Je bent van harte welkom.

Namens het bestuur,
Twan Engelen

Zondag 21 april 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Potacker
BSV Limburgia/Kamerland 1 (zon)