SSS'18 1 (zon) - SV Someren 1 (zon)

SSS'18 1 (zon) - SV Someren 1 (zon)

SV Someren speelt in nacompetitie tegen SSS’18

Op zondag 12 juni speelt ons eerste elftal in de eerste ronde van de nacompetitie tegen SSS’18 uit Overloon. De Geelzwarten eindigden dit seizoen in de eerste klasse D op de 13e plaats en moeten via de nacompetitie proberen om  klassebehoud veilig te stellen. Someren gaat proberen om die klasse na vijf seizoenen afwezigheid weer te bereiken.

Someren 1 heeft een goed seizoen achter de rug. In de 2e klasse H eindigden de blauwwitten achter kampioen Marvilde op de tweede plaats in de eerste periode. Daarna volgde een mindere periode, die werd ingeluid met een langdurige blessure van doelman Sil Joosten. Uiteindelijk kwam het team weer sterk terug met vijf overwinningen op rij en daarmee werd de derde plaats bereikt.

Afgelopen zondag speelde de ploeg van coach Tim van Seggelen tegen degradant Beerse Boys, dat met 1-3 werd verslagen. Koen de Louw was scherprechter in Beers en scoorde een hattrick. Sil Joosten keerde o.a. een strafschop.

Zondag wil SV Someren met zoveel mogelijk supporters afreizen naar Overloon. Daarom regelt de club supportersbussen. De kosten bedragen slechts 5 euro p.p. en voor drankjes in de bus wordt gezorgd.

Vertrek vanaf sportpark De Potacker is om 13.00 uur. Graag uiterlijk om 12.45 uur aanwezig zijn. Aanmelden kan via https://www.svsomeren.nl/bus/

In de nacompetitie strijden de Somerenaren met zeven andere teams om een plaats in de eerste klasse. Het wedstrijdschema van de nacompetitie 1e klasse D – 2e klasse G-H ziet er als volgt uit:

1e ronde 12 juni

1 RVU (2G) – Oirschot Vooruit (2H)

2 Mierlo-Hout (2H) – Bekkerveld (2G)

3 Veritas (1D) – Sportclub’25 (2G)

4 SSS’18 (1D) – SV Someren (2H)

2e ronde 16 juni

5 Winnaar wedstrijd 1 – Winnaar wedstrijd 3

6 Winnaar wedstrijd 2 – Winnaar wedstrijd 4

Finale 18-19 juni op neutraal terrein

Winnaar wedstrijd 5 – Winnaar wedstrijd 6

2014-05-04_SSS_18-_Someren_2-3.JPG
Een eerdere ontmoeting tegen SSS'18, in 2014, eindigde in 2-3 in het voordeel van Someren.

Wedstrijd-nummer

S.P.M. Verhaag

Sportpark de Raay
Raaijweg 11