Afscheid leden commissie communicatie

16 juni 2022 19:45

Op donderdag 9 juni nam de commissie communicatie afscheid van een drietal leden, die zich samen in totaal maar liefst 40(!) jaar ingezet hebben voor SV Someren.

Jan van den Broek was clubfotograaf van 2004-2022 en werd in 2014 vrijwilliger van het jaar.

Mieke Hollanders was bestuurslid van 2008 t/m 2016. Ze was binnen het bestuur verantwoordelijk voor PR en communicatie. Bij haar bestuursafscheid in 2016 werd ze lid van de commissie communicatie.

Bart Werts werd lid van de commissie communicatie in 2013. In 2017 stopte hij in de commissie om een jaar later weer toe te treden en zich een jaar lang te richten op het schrijven van het jubileumboek 75 jaar SV Someren. In het seizoen 2021-2022 nam Bart afscheid van de communicatiecommissie.

Margreet Oosterbeek, de voorzitter van de communicatiecommissie, richtte een dankwoordje tot hen en bood hen namens de club een attentie aan voor hun bewezen diensten.

Namens SV Someren hartelijk dank voor al jullie jaren van inzet voor de club, en we zien jullie graag nog geregeld op de Potacker!

IMG_6187_2.JPG

SV Someren 1