SV Someren 2 en NWC 2 delen de punten

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-492147

De blauwwitten hadden één doel en dat was de drie punten in huis houden. SV Someren 2 ging goed van start en in de eerste helft kreeg het enkele goede kansen, maar de scherpte ontbrak in de eindfase. Ook de Astenaren kregen mogelijkheden in de eerste helft om op voorsprong te komen, maar beide teams gingen de rust in met een 0-0 stand.

Na rust kwam SV Someren 2 op voorsprong. In de 60e minuut was het de ingevallen Tim v.d. Boomen die met zijn goede voorzet Freek van Bussel wist te bereiken. Hij dacht niet na en hij werkte de bal bij de tweede paal tegen de touwen, 1-0. NWC 2 ging vol voor de gelijkmaker en die kwam er ook in de 76e minuut. Een vrije trap werd knap binnengeschoten, 1-1. Dit was tevens de eindstand en gezien het wedstrijdbeeld was hier niet heel veel op aan te merken.

Aankomende zondag wacht alweer de laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Een uitwedstrijd tegen SV Deurne 2 om 11.00 uur. Aan één punt hebben de blauwwitten genoeg voor klassenbehoud.

Na de wedstrijd tegen NWC 2 werd er al stilgestaan bij het afscheid van Freek van Bussel, Nick Kusters, Robert van Lierop en Jur Schweren. Zij stoppen na dit seizoen helemaal of zij gaan lager voetballen. Ook werd er stilgestaan bij het afscheid van leider Roel Maes. Allen bedankt voor de bewezen diensten gedurende de jaren in de selectie!

Opstelling: Wessel Pape, Dirk Maas, Jan Meulendijks, Maxime Hollanders (60’ Tim v.d. Boomen), Robert van Lierop, Rob Custers (86’ Joep Wijnen), Nick Kusters (86’ Ties van Baars), Mark Oudshoorn, Freek van Bussel (C), Niels van Santvoort (70’ Jur Schweren) en Devi Fondon.

SV Someren 1
Deurne 1