Liessel 1 - SV Someren 1 (zon)

Liessel 1 - SV Someren 1 (zon)

Zelfverzekerd Someren speelt deze week twee wedstrijden

SV Someren liet afgelopen zondag geen spaan heel van RKVVO uit Veldhoven. Al vroeg in de wedstrijd kopte Nick de Louw zijn team op voorsprong en broer Koen de Louw bepaalde de ruststand op 0-2. In de tweede helft begon het nog beter te lopen bij de blauwwitten. Met name invaller Tim van den Boomen maakte indruk door binnen een half uur een pure hattrick op zijn naam te zetten. Via Luc Bouwmans en Justin Hoeben liep Someren uit naar een 0-7 overwinning. Diezelfde uitslag werd ook al bereikt in de bekerwedstrijd tegen tweedeklasser Venhorst, dus ontbreekt het momenteel niet aan zelfvertrouwen bij de Somerense selectie.

Someren 1 – Liessel 1 (districtsbeker)
Donderdagavond spelen de Somerenaren in eigen huis een bekerwedstrijd tegen RKSV Liessel. Dat duel zou aanvankelijk in Liessel plaatsvinden, maar vanwege de gebrekkige lichtinstallatie op sportpark De Smeltkroes, is in onderling overleg besloten om uit te wijken naar het hoofdveld van SV Someren.
Liessel staat momenteel in het linkerrijtje van de derde klasse C. Afgelopen zondag verloren de roodwitten van Baarlo, maar volgens Liessel-coach Daniel Voigt was dat voor een groot deel te wijten aan het aantal geblesseerden in zijn ploeg.
De oud-profvoetballer hoopt dat hij het Someren, zeker als enkele spelers weer hersteld zijn, nog knap lastig kan maken.

Het bekerduel op sportpark ‘De Potacker’ begint donderdagavond om 20.00 uur.

Toernooi

Wedstrijd-nummer

M.J.J. Lahaije

Sportpark De Potacker