Goede week voor SV Someren 2

5712AV
SOMEREN
tel. 0493-492147

Op donderdag 18 november stond de bekerwedstrijd uit tegen Volharding 3 op het programma. De blauwwitten wisten een zakelijke overwinning te boeken en bekerden dus verder. In de 19e minuut kwam SV Someren 2 op een 1-0 voorsprong. Een goede voorzet van Nick Kusters werd door de verdediger van Volharding 3 in eigen doel gewerkt. In de 90e minuut kwam SV Someren op 2-0. De licht gehinderde keeper van Volharding 3 verwerkte een bal op randje zestienmeter niet goed. Net over de middenlijn kwam de bal in de voeten van Nick Kusters. Hij dacht niet na en schoot de bal van ver over de keeper van Volharding 3 in het doel.

Op zondag 19 december 2021 speelt SV Someren de volgende bekerwedstrijd thuis tegen ZSV 2. Aanvang 11.00 uur.

Opstelling: Dirk Kerkers, Bart Hurkmans, Jan Meulendijks (60’ Karel de Lau), Jur Schweren, Rob Custers, Nick Kusters, Rick Vereijken, Niels van Santvoort, Ties van Baars, Mark Oudshoorn (67’ Tjardo Knapen) en Freek van Bussel (C).

Op zondag 21 november boekte SV Someren een goede overwinning op SV Deurne 2. De eerste helft waren de blauwwitten heer en meester. In de 8e minuut was het al raak. Een goede corner van Nick Kusters werd bij de tweede paal teruggekopt door Tjardo Knapen op de inlopende Niels van Santvoort. Hij dacht niet na en schoot binnen. In de 21e minuut werd het 2-0. Een goede, strakke voorzet van Bart Hurkmans werd door de verdediger van SV Deurne 2 in eigen doel gewerkt. De blauwwitten gingen door en dit resulteerde in de 32e minuut in de 3-0. Een goede voorzet van Rob Custers werd door Freek van Bussel binnengekopt. Er leek geen vuiltje, maar toch kwam SV Deurne in de 37e minuut terug in de wedstrijd, 3-1. Dit was tevens de ruststand.

Na rust speelden de blauwwitten niet goed. Toch kwamen de blauwwitten amper in gevaar en verruimden het de marge in de 70e minuut naar 3 doelpunten. Een goede corner van Nick Kusters werd bij de eerste paal binnengekopt door Freek van Bussel, 4-1. Lang kon SV Someren 2 niet genieten van deze voorsprong en SV Deurne 2 in de 77e minuut op 4-2. Dit was tevens de eindstand. De blauwwitten boeken een belangrijke overwinning.

Aankomende zondag wacht SV Someren 2 de altijd lastige uitwedstrijd tegen Venlosche Boys 2.
Aanvang 12.00 uur te Venlo.

Opstelling: Dirk Kerkers, Bart Hurkmans, Karel de Lau, Jur Schweren, Rob Custers, Nick Kusters, Freek van Bussel (C), Niels van Santvoort, Tjardo Knapen (85’ Jan Meulendijks), Mark Oudshoorn (45’ Tom Lintermans) en Rick Vereijken (72’ Patrick Vereijken).

SV Someren 1
Deurne 1