Braakhuizen 1 (zon) - SV Someren 1 (zon)

Braakhuizen 1 (zon) - SV Someren 1 (zon)

Zondag 5 mei gaat Someren naar Geldrop om daar te spelen tegen Braakhuizen. Dit is ook weer een wedstrijd waarin Someren punten moet gaan halen, willen ze nog gaan deelnemen aan de nacompetitie. De vraag na zondag is, is Someren er wel goed genoeg voor. Het spel was afgelopen zondag tegen Beerse Boys zeer matig. Someren werd afgetroefd door een ploeg die veel inzet toonde en het Someren erg moeilijk maakte om te voetballen.

Dat gebeurde dus ook niet. De vraag is nu hoe trainer Dominik Vergoossen zijn spelers weer zover kan krijgen, dat ze een goede wedstrijd gaan spelen tegen Braakhuizen. Dat blijft dus afwachten.

Braakhuizen was afgelopen zondag vrij. De laatste 5 wedstrijden die ze hebben gespeeld, daarvan eindigde er 3 op een gelijkspel en er werden 2 wedstrijden gewonnen. Braakhuizen staat op de 9e plaats met 30 punten en dit zijn maar 6 punten minder dan Someren. Someren zakte van de 2e naar de 5e plaats en heeft net zoveel punten als de nummers 2, 3 en 4. Dus er is nog van alles mogelijk, maar dan moet er wel een resultaat behaald worden tegen Braakhuizen.

We hopen dat er toch nog veel supporters afreizen naar Geldrop om daar onze ploeg aan te moedigen. Die steun kunnen de spelers en de technische staf zeker gebruiken.

Fons Hasselman

Wedstrijd-nummer

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
22 apr 2019 Braakhuizen 1 (zon) - EFC 1 (zon) co 1 - 1
14 apr 2019 Bladella 1 (zon) - Braakhuizen 1 (zon) co 1 - 1
07 apr 2019 Braakhuizen 1 (zon) - Gestel 1 (zon) co 2 - 0
31 mrt 2019 Gestel 1 (zon) - Braakhuizen 1 (zon) co 0 - 0
24 mrt 2019 Braakhuizen 1 (zon) - Marvilde 1 (zon) co 1 - 0

Laatste wedstrijden van het uitteam:

Datum Wedstrijd