SV Someren 1 (zon) - Hilvaria 1 (zon)

SV Someren 1 (zon) - Hilvaria 1 (zon)

Someren ontvangt nieuwkomer Hilvaria

Afgelopen zondag liet Someren na vijf wedstrijden zonder nederlaag weer eens drie punten liggen.  In Veldhoven werd onnodig met 2-1 verloren van Rood Wit. Hilvaria, de tegenstander van komende zondag, verloor haar laatste wedstrijd ook met 0-2 van RKVVO.

Beide teams staan momenteel op een gedeelde vijfde plaats in de 2e klasse F. Het team uit Hilvarenbeek is voor Someren een onbekende tegenstander, die dit seizoen voor het eerst uitkomt in de 2e klasse. Vorig seizoen werd de ploeg van trainer Henri van den Braak ongeslagen kampioen in de 3e klasse  met een doelsaldo van 119-37!! Vierentwintig competitiewedstrijden werden gewonnen en slechts twee keer werd er gelijkgespeeld. Hilvaria is al ruim 85 jaar een begrip in de Beekse gemeenschap en heeft 9 senioren- en 33 jeugdteams.

Afgelopen zondag had Someren moeite om gevaar te stichten in de zestien van de tegenstander. Dat moet in eigen huis op het vertrouwde hoofdveld beter lukken. Dit seizoen was Someren in nagenoeg alle thuiswedstrijden sterker dan de tegenstander. Het is voor beide ploegen een belangrijke wedstrijd om de aansluiting met de bovenste plaatsen te behouden. Degene die verliest, haakt voorlopig af!

Someren rekent weer op de steun van veel trouwe supporters, zondag om 14.30 uur op sportpark De Potacker.

Wedstrijd-nummer

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
02 dec 2018 Rood Wit V 1 (zon) - SV Someren 1 (zon) co 2 - 1
25 nov 2018 SV Someren 1 (zon) - FC Eindhoven AV 1 (zon) co 1 - 1
18 nov 2018 Bladella 1 (zon) - SV Someren 1 (zon) co 1 - 1
04 nov 2018 SV Someren 1 (zon) - EFC 1 (zon) co 2 - 1
28 okt 2018 RKVVO 1 (zon) - SV Someren 1 (zon) co 1 - 3

Laatste wedstrijden van het uitteam:

Datum Wedstrijd
02 dec 2018 Hilvaria 1 (zon) - RKVVO 1 (zon) co 0 - 2