SV Someren 1 (zon) - Mierlo Hout 1 (zon)

SV Someren 1 (zon) - Mierlo Hout 1 (zon)

Voorbeschouwing Someren – Mierlo Hout.

Na een weekje rust, kan Someren a.s. zondag weer aan de slag. Dan staat de thuiswedstrijd tegen Mierlo Hout op het programma. Wil Someren in de top van de 2e klasse blijven, dan zal er zeker gewonnen moeten worden van de mannen uit Mierlo Hout. Dit zal geen gemakkelijke opgave zijn. We herinneren ons nog de wedstrijd in Mierlo Hout,  oen Someren met een doelpunt in blessuretijd de 3 punten wist binnen te halen. Mierlo Hout was toen zeker niet de mindere van Someren en zullen zeker op revanche uit zijn.

Someren won de laatste wedstrijd tegen Beerse Boys met enig fortuin, met 3 doelpunten in de laatste 15 minuten. Hopelijk kan Someren dat goede gevoel van die laatste 15 minuten meenemen in de wedstrijd van zondag. Belangrijk zal ook zijn, hoe het is met de blessures van enkele basisspelers. Zijn ze voldoende hersteld of moeten ze nog rust houden. Dit zal afwachten zijn. Van de laatste 4 wedstrijden van Someren werden er twee gewonnen en gingen er ook twee verloren. Dus een overwinning zou voor de mannen van trainer Dominik Vergoossen erg wenselijk zijn.

We hopen dat er weer vele supporters de weg naar de Potacker weten te vinden om ons team aan te moedigen. Ook vanuit Mierlo Hout verwachten wij een grote groep supporters. Als het weer ook nog een beetje meewerkt, kon het wel eens een mooie voetbalmiddag worden.

Wordt gespeeld op veld

veld 1

Wedstrijd-nummer

S.C.A. (Stijn) van Zuilichem