SV Someren 1 (zon) - RKVVO 1 (zon)

SV Someren 1 (zon) - RKVVO 1 (zon)

Someren sluit competitie af tegen RKVVO

Someren lijkt net op tijd in vorm te raken voor de play-offs. In Tegelen werd op overtuigende wijze met 2-5 gewonnen van Sportclub Irene dankzij doelpunten van Freek van Bussel (2x), Koen de Louw (2x) en Luuk Hoeben.

Op zondag 27 mei spelen de Somerenaren hun laatste competitiewedstrijd tegen RKVVO. Overigens zonder Niels Schweren, want die liep in Tegelen tegen een gele kaart aan en is a.s. zondag geschorst.

RKVVO, de huidige nummer 7, won afgelopen zondag met 2-0 van Marvilde en zal ook de laatste wedstrijd op een waardige manier willen afsluiten. De uitwedstrijd eindigde in 1-4 overwinning voor Someren, dus de Oerlenaren hebben nog wat goed te maken. De thuisclub moet vooral proberen om de wedstrijd te beëindigen zonder blessures en kaarten, want volgende week staat de eerste ronde van de nacompetitie op het programma. Het wordt in ieder geval een uitwedstrijd, maar de tegenstander is nog niet bekend.

De uitslag tegen RKVVO kan bepalend zijn voor de tegenstander die Someren op zondag 3 juni treft. Wordt het Gestel (de nummer 13 van de 1e klasse C) of Sarto / Madese Boys (de huidige nummers 2 en 3 van de 2e klasse E).

Dat blijft nog even afwachten, maar a.s. zondag weten we meer!! Wil je er bij zijn om de blauw-witten aan te moedigen, schroom dan niet en kom naar sportpark ‘De Potacker’. De wedstrijd begint om 14.30 uur.

Wedstrijd-nummer

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
20 mei 2018 Sportclub Irene 1 (zon) - SV Someren 1 (zon) co 2 - 5
13 mei 2018 SV Someren 1 (zon) - Blerick 1 (zon) co 2 - 1
10 mei 2018 SV Someren 1 (zon) - Rood Wit V 1 (zon) co 1 - 2
06 mei 2018 SV Someren 1 (zon) - RKSV Heeze 1 (zon) co 1 - 5
29 apr 2018 Blerick 1 (zon) - SV Someren 1 (zon) co 0 - 3

Laatste wedstrijden van het uitteam:

Datum Wedstrijd
20 mei 2018 RKVVO 1 (zon) - Marvilde 1 (zon) co 2 - 0