Uit het archief: de seniorenteams van 1984

10 januari 2024 8:45

In april 2024 bestaat SV Someren tachtig jaar. Momenteel heeft onze vereniging ruim 1500 leden, maar veertig jaar geleden was het ledenaantal beduidend minder groot. In de komende afleveringen aandacht voor alle (team)foto’s van onze leden in het jubileumjaar 1984.

Alle senioren-, dames- en veteranenteams van SV Someren in 1984

In deze 25ste aflevering van ‘Uit het archief’ gaan we terug naar het jaar 1984. SV Someren bestond veertig jaar en de vereniging telde ca. 630 leden. De jeugdafdeling had in 1984 tweeëntwintig teams. In deze aflevering staat de seniorenafdeling, bestaande uit tien senioren-, twee dames- en drie veteranenteams, centraal.

1984_Someren_1.jpg
Someren 1
Achter v.l.n.r.: Fred van der Veen (leider), Toon van Maris (grensrechter), Jan Tinnemans, Karel Verdonschot, Emiel van der Heijden, Peter Geelen, Hans Geers, Jack Kessels (res.), Gerard Vaessen (trainer), Peter Reijntjes (verzorger). Voor v.l.n.r.: Herman Kuijpers (res.), Martien Roijakkers, Toon van Eijk, Frank van den Boomen, Jan Kusters, Louis van der Veen, Addy van Bree, Hans Manders a(res.).

1984_Someren_2.jpg
Someren 2
 Achter v.l.n.r.: Harrie van Lieshout (leider), Martin van Muijen, Jack Kessels, Gerard Wijnen, Hans Manders, Brian Maas, Jan van der Veen, Cor van Lieshout (grensrechter). Voor v.l.n.r.: Harrie Relou, Hans Feijen, Nico van Eijk, Piet van den Boomen, Twan Feijen, Hans van Santvoort.

1984_Someren_3.jpg
Someren 3
 Achter v.l.n.r.: Jac Isbouts, Erik Jan van de Voort, Peter Verstappen, Frank Maas, John van der Kampen, Thijs Raijmakers, Wim van Bree, Harrie Martens (leider). Voor v.l.n.r.: Jan Hurkmans, Hans van Moorsel, Jos van den Boomen, Paul van Vroonhoven, Gerard Slegers, Hans Maas.

1984_Someren_4.jpg
Someren 4
 Achter v.l.n.r.: Jos van Vroonhoven, Frens Lomans, Ruud Horyon, Leon Swinkels, Harrie van Bree, Johan Boerekamp, Theo Kuijpers (leider). Voor v.l.n.r.: Tonnie Keijzers, Mario van den Berkmortel, Gerard Vestjens, Marius Looijmans, Jos Michiels.

1984_Someren_5.jpg
Someren 5
 Achter v.l.n.r.: Harrie Vestjens (leider-speler), Gerard Wijnen, Toon Strijbosch, Jan Wijnen, Richard Lommen, Thieu van Lierop. Voor v.l.n.r.: Paul Deerns (A1), Erik Lamberts, Gerard Meeuws, René van Santvoort, Rob van Dijk. Op de foto ontbreken Gerzon Schelvis en Nico Bennenbroek.

1984_Someren_6.jpg
Someren 6
 Achter v.l.n.r.: Herman Kollenburg (leider-speler), Jan van Lierop, Willem Hoeben, Antoon Kusters, Harrie van den Boogaard, Marcel van Dijk. Voor v.l.n.r.: Ton Meeuws, Frank van den Boomen, Jan Prosman, Gerard Laurenssen, Geron Martens. Op de foto ontbreken Karel de Lau en Henk Manders.

1984_Someren_7.jpg
Someren 7
 Achter v.l.n.r.: Jan van Lieshout, Fons Geevers, Gerard Caron, Gerard Lommen, Theo Janssen, Peter van de Laar. Voor v.l.n.r.: Ben Tinnemans (leider), Evert de Bije, Twan van Heugten, Rob Sleegers, Johan Boerekamp (A1), Peter de Jongh. Op de foto ontbreken Jan Verberne, Theo Maas, Pierre Paul Broos en Math Verstappen.

1984_Someren_8.jpg
Someren 8
 Achter v.l.n.r.: Gerard van de Laar (leider), Thieu Gielen, Gerard Lommen, Han Aarts, Cor van Heugten, Jan Kievit, Piet Peters, Piet Maas. Voor v.l.n.r.: Jozef Kanters, Riny van Beek, Frans Wijnen, Willie Malschaert, Gerard Reumer, Jos Hurkmans.

1984_Someren_9.jpg
Someren 9
 Achter v.l.n.r.: Willie Keijzers, Henry Tinnemans (leider), Paul Jurka, Wim Vereijken, Jan van Beek, Frans Janssen, Toon Lemmen, Toon Vereijken (grensrechter). Voor v.l.n.r.: Jan de Leeuw, Henry Lemmen, Marc van den Boomen, Peter Raijmakers, Johan Boerekamp (A1). Op de foto ontbreken Toon van Maris, Leon Vossen en Peter Looijmans.

1984_Someren_10.jpg
Someren 10
 Achter v.l.n.r.: Jan Klaus (leider), Willie Nies, Jos van den Burg, Pieter Verberne, Frans Peters, Toon Rutjens, Mark van de Ven. Voor v.l.n.r.: Frank Vriens, Paul van Dun, Nico van Uffelen, Peter van Eijk, Frans van Horrik. Op de foto ontbreken: Carel Aarts, Dries van Dijck, René van den Boomen, Geert Lenssen en Martien Nuijten.

1984_Someren_dames_1.jpg
Someren dames 1
 Achter v.l.n.r.: Jeanne Aarts-van den Einden (leidster), Annie Geelen, Jolanda Maas, Yvonne van Mierlo, Lieke Swinkels, Lenie Slegers, Pia Lomans, Nellie Sleegers, Willie Kuijpers. Voor v.l.n.r.: Paula van de Goor, Rian Kusters, Rianne van Bree, Marjoleine Veldhuizen, Johanny Slegers, Mia Maas, Huub Raijmakers (grensrechter). Op de foto ontbreek trainer René van Hoof.

1984_Someren_dames_2.jpg
Someren dames 2
Achter v.l.n.r.: Elvira van Bogget, Ellen Franken, Bettina Verdonschot, Janien van Bree, Franka Maas, Barbara van de Burgt, Diana van Houts, Doriet van Eijk. Voor v.l.n.r.: Jan Maas (leider), Wendy Reijntjes, Brigitte van de Voort, Marion Martens, Ria Wijnen, Greet Thijs. Op de foto ontbreken: Tonnie van der Veen en Sandra Vergeer.

1984_Someren_Veteranen_A.jpg
Someren veteranen A
Achter v.l.n.r.: Jan Klaus, Joep Moors, Frans Kanters, Jan Thielen, Frans Adams, Noud van Bree, Wim van de Voort, Tiny van Doorn, Frens Lomans. Voor v.l.n.r.: Jac Boerekamp, Sjaak Gofers, Martien Raijmakers, Huub Raijmakers (leider), Theo de Laat, Noud van Lieshout, Frits Deerns. Op de foto ontbreken: René van Hoof, Leo Manders en Henk van den Heuvel.

1984_Someren_Veteranen_B.jpg
Someren veteranen B
Achter v.l.n.r.: Willy Sonnemans, Ad van den Eijnden, Frans Wijnen, Wim van Eijk, Wiel Coolen, Wim Jansen, Jan van Bree (leider). Voor v.l.n.r.: Piet Martens, Harrie Nagel, Jan Kleeven, Piet van de Mortel, Henk Verstappen, Jan van Houts, Ben Tinnemans. Op de foto ontbreken: Piet Verberne, Piet van Lieshout, Ton Jurka, Cor van de Ven en Jan Slabbers.

1984_Someren_Veteranen_Sluis_13.jpg
Someren veteranen Sluis 13
Achter v.l.n.r.: Frans Meeuwis (leider), Lambert Maas, Sjaak Frenken, Jos Truijen, Jos Peggen, Thieu van Lierop, Wiel Bukkems. Voor v.l.n.r: Martien Slegers, Harrie Vestjens, Jan Maas, Freek Gerritsen, Wim van Veghel. Op de foto ontbreken: Frenske Meeuws, Tjeu Madou.

SV Someren 1
Deurne 1