Controle Fietsverlichting

29 oktober 2014 14:15

Op maandag 27 en dinsdag 28 oktober heeft de Commissie Normen en Waarden in samenwerking met Veilig Verkeer Someren de jaarlijkse fietscontrole gehouden.

Onder leiding van hoofdagent Henk werd de verlichting gecontroleerd van onze leden. Opvallend was dat de verlichting van de leden op dinsdag beter in orde was dan op maandag. Vooral de verlichting van de B en A jeugd liet wel eens te wensen over. Op luchtige wijze werden ze gewezen op het gevaar van het onverlicht fietsen en de kosten van € 50,- als de politie over een paar weken komt controleren.

Voor een paar euro kun je deze boete voorkomen, maar nog veel belangrijker is je veiligheid vergroten tijdens het fietsen.

Commissie Normen en Waarden

SV Someren 1