KNVB Uitnodiging Symposium 16 januari 2016 ; Sportiviteit & respect rondom een wedstrijd

6 december 2015 21:00

Beste bestuursleden, functionarissen technisch kader, leiders, trainers en arbitrage SV Someren,

Bewust van jouw rol binnen een wedstrijd? Op zaterdag 16 januari 2016 (13.00 -17.00 uur) organiseert de KNVB bij voetbalvereniging Sparta’25 de 2e editie van het symposium Match of the Day, dat in het teken staat van sportiviteit & respect rondom een wedstrijd.

Het programma start met een interactief forum, waarbij gastsprekers Danny Makkelie (scheidsrechter betaald voetbal), Rick de Rooij (Helmond Sport) en Marco Bogers (VVV-Venlo) de deelnemers een kijkje achter de schermen geven binnen het Betaald Voetbal. Hoe gaan zij om met hun rol binnen het centrale thema sportiviteit en respect?

Daarnaast is er keuze uit een aantal workshops waarbij wordt ingegaan op de vraag “Ben jij je bewust van jouw rol binnen een wedstrijd?”.

Klik hier voor het volledige programma.
Aanmelden kan via de links in de uitnodiging.

PS:  om een totaalbeeld te behouden van alle personen die zich hebben aangemeld, graag een berichtje aan de secretaris.

Bedankt namens het bestuur,

Secretaris Peter van Enckevort