David van de Kerkhof Mascotte van de Week tegen Marvilde

8 december 2019 15:00

David van de Kerkhof, speler van JO10-3, was Mascotte van de Week in de wedstrijd tegen Marvilde. Ondanks zijn/haar support wist Someren deze wedstrijd helaas niet te winnen.

Vandaag mocht ik mascotte zijn van Someren 1.
Ik moest om 13u in de bestuurskamer aanwezig zijn. Daar zaten John, Niels en Gerard. Gerard was echt een lachebek!
Ik kreeg een flesje AA en een lekkere warme jas aan.
En toen mocht ik naar het kleedlokaal om de spelers van Someren 1 te ontmoeten. Dit was kei leuk!
Toen de spelers het veld op gingen om de warming-up te doen mocht ik lekker een balletje mee trappen.
Na de warming-up riep de scheidsrechter iedereen om mee naar het veld te komen om te beginnen.
Ik mocht de bal vasthouden en voorop het veld oplopen.
Toen gingen alle spelers in positie staan en mocht ik aftrappen en op doel van de tegenstander dribbel en scoren. Dit was gelukt en erg leuk!

Daarna heb ik de wedstrijd met de wisselspelers vanuit de dug-out mogen bekijken en met lachebek Gerard was het echt een feestje.
Someren speelde goed en ook al hebben ze verloren, mijn dag nog net zo leuk als ik hem vooraf in gedachte had!
Nadat de wedstrijd afgelopen was heb ik nog lekker een frikandellenbroodje, cola en een toffe SvSomeren beker met snoep erin gekregen.

Bedankt voor de super leuke dag en succes in de verdere wedstrijden!

Groetjes,

David vd Kerkhof