Autobedrijf Linden en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen!

25 september 2015 22:30

Wij voeren een sponsoractie voor verenigingen waarbij de klanten van Autobedrijf Linden zelf mogen aangeven waar hun sponsorvoorkeur naar uit gaat!
Als vereniging wil je maar één ding; op de lijst komen van deelnemende verenigingen!

Hoe werkt de actie?

Sponsorgeld verdelen naar de wens van klanten:
Autobedrijf Linden sponsorde door de jaren vele verenigingen, maar wil het dit keer anders doen. Het door Autobedrijf Linden beschikbaar gestelde sponsorgeld, willen Joep en Gerard Linden laten verdelen door hun eigen klanten!
Democratischer kan het niet!

Aan het einde van de actieperiode (31 december 2015) wordt het sponsorbedrag over de verenigingen verdeeld. Dit is 1% van de werkplaats-factuuromzet die door de klanten van Autobedrijf Linden is toegewezen aan de betreffende vereniging!

Op dit moment zijn de volgende verenigingen bij ons ingeschreven als sponsordoel:

• Seniorenorkest Groot Somere
  • Muziekvereniging Somerens Lust
  • Entertainmentkoor Estrade
  • SV Someren voetbalvereniging
  • Stichting Triathlon Someren

Met een opgave van het werkplaatsfactuurnummer, het bedrag incl BTW en natuurlijk een klik op de vereniging van uw keuze, kunt u aangeven welke vereniging - met 1% van het werkplaatsfactuurbedrag - wordt gesteund!
Klik hier om uw sponsorvoorkeur kenbaar te maken.