Dankwoord aan onze sponsoren!

12 mei 2016 22:15

Beste Leden, supporters en eenieder die SV Someren een warm hart toedraagt,

Het seizoen 2015-2016 loopt langzaam maar zeker op een eind en we kunnen zeggen dat we kunnen terugkijken op een mooi en sportief voetbalseizoen!

Naast inkomsten die we zelf kunnen genereren, hebben we ook dit jaar, de zeer gewaardeerde steun gehad van onze trouwe sponsoren.

Mede dank zij hen is het voor een vereniging als SV Someren mogelijk om haar actieve leden, trainers en begeleiders maar ook de vele vrijwilligers en supporters te laten genieten van alles wat voetbal zo mooi maakt. Een goede accommodatie, de vele materialen die nodig zijn om de voetbalsport te bedrijven maar vooral te kunnen gaan voor de kwaliteit waar wij als vereniging graag voor willen staan.

Naast sponsoren die onze vereniging al jaren hun steun toevertrouwen hebben we dit jaar weer een mooi aantal nieuwe sponsoren mogen begroeten welke wij nog graag even aan u voorstellen.

Nieuwe Reclamebordhouders:
IT Connectie Asten
Café D`n Egelantier Someren
Garage R. Hendriks Maarheeze
Delta Beton bv Eindhoven
Rousseau Chocolade Someren
SVS ICT Someren
2 Control projects BV
Bestratingsbedrijf van de Vijver
Truckwash Asten bv Asten
Kadoshop van de Plank Someren

Nieuwe Shirtsponsors:
Ons Café Someren
Café D`n Egelantier Someren
Kleeven de Wit Metselbedrijf Someren
Sportpunt Someren
Truckwash Asten bv Asten

Het bestuur van SV Someren en de sponsorcommissie wil al haar sponsoren bedanken voor hun trouwe steun in het afgelopen jaar en vertrouwen erop ook in de toekomst vele sportieve successen met hen te mogen delen.

Namens het bestuur en de sponsorcommissie,
Ferry Pape

SV Someren 1