Toon van Heugten - Vrijwilliger van het Jaar - tijdens vrijwilligersavond

6 juni 2015 20:00

Toon van Heugten - Vrijwilliger van het Jaar - tijdens vrijwilligersavond

De jaarlijkse vrijwilligersavond is ook dit jaar weer druk bezocht. Met deze avond bedankt het bestuur haar vrijwilligers voor alle werkzaamheden die zij belangeloos voor onze club doen.

Zoals gebruikelijk is het rond de klok van half 10 tijd voor de bekendmaking van de Vrijwilliger van het Jaar. Onder de ons vertrouwde klanken van Wiljan Raijmakers kwam Toon van Heugten uit de hoge hoed. Toon is een vrijwilliger die als EHBO-er al vele jaren klaar staat voor onze club. Daarnaast is hij actief bij de terrein- en zondagdienst en als leider van Someren 9. Uit handen van Wiljan ontving Toon onder groot applaus de bijbehorende oorkonde. Bloemen waren er voor zijn vrouw.

Daarna was het als vanouds tijd voor veel gezelligheid en barstte het feest los onder de bezielende leiding van DJ Gerard. De meer dan 250 aanwezigen kwamen toe aan een gezellig praatje, de voetjes konden van de vloer en voor ieder waren er drankjes en een hapje. Niemand die iets te kort is gekomen door de goede verzorging van de delegatie mannen van Someren 1 en 2, die de bar bemanden. Een mooie avond waarvan de organisatie zoals altijd in handen lag bij onze recreatiecommissie. Top gedaan!

Namens het hoofdbestuur,
Mieke Hollanders