Vrijwilliger van het Jaar 2016 - Harrie Boerekamp

4 juni 2016 20:30

Tijdens de vrijwilligersavond 2016 was het een gezellige drukte. Veel leden met partner grepen deze gelegenheid aan om de jaarlijkse feestavond te bezoeken. Een avond waarop het bestuur haar vrijwilligers bedankt voor alle werkzaamheden die zij met veel inzet voor onze club doen.

Zoals gebruikelijk wordt op deze avond ook de Vrijwilliger van het Jaar bekend gemaakt. Deze eervolle benoeming tot Vrijwilliger van het Jaar viel te beurt aan Harrie Boerekamp, die dit absoluut heeft verdiend. Harrie kwam in 1952 als 12-jarige leeftijd bij de club en doorliep de jeugdelftallen. Daarna speelde hij bij de senioren in het tweede en eerste elftal en later bij de veteranen. Harrie was jarenlang lid van de materialen- en terreincommissie en hielp vaak bij bouwwerkzaamheden op de club. Samen met zijn hond is hij verantwoordelijk voor het terugvinden van talloze ballen in de omgeving van ons sportpark.

Sinds 1996 is Harrie actief als trainer op de woensdagmiddag bij de E-tjes en F-jes. Daarbij is hij tevens verantwoordelijk voor de materialen. Sinds 2011 is Harrie samen met Broer Hilverda intensief betrokken bij de mini ’s. We hebben onlangs allemaal nog kunnen genieten van het mooie artikel en de foto ’s van de voetbaldiploma ‘s.

Doordat Harrie op deze avond niet aanwezig kon zijn, werden de bijbehorende oorkonde en de bloemen op de zaterdagochtend bij hem thuis overhandigd. Dit alles tezamen met onze felicitaties. Op de avond zelf kwam er vanuit de aanwezigen een groot applaus. Harrie, van harte gefeliciteerd en ga zo door!

Harrie Boerekamp - Vrijwilliger van het Jaar 2016

Daarna waren er mooie woorden van onze hoofdtrainer, Jurgen de Haan. Hij had lovende woorden voor onze club waar, zoals hij aangaf, alles zo goed geregeld is zoals ook op deze avond. De vrijwilligers doen veel voor de vereniging en daar profiteren we allemaal van. Hij en zijn team zullen er alles aan doen om voor de supporters en de leden van de club de promotiewedstrijd naar de 1e klasse te winnen. Deze uitspraak werd met veel applaus en toejuiching ontvangen.

De vrijwilligersavond kenmerkte zich met veel gezelligheid en mooie muziek van DJ Gerard Wijnen. Later op de avond was er een spetterend optreden van Roland van der Lee en ook hij kreeg het publiek op zijn hand. Er was voor ieder wat wils met een drankje en een lekker hapje. Iedereen is weer in de watten gelegd! Complimenten voor de barbemanning en natuurlijk voor onze recreatiecommissie, want die hadden zoals altijd alles weer goed voor elkaar!

Namens het hoofdbestuur,

Mieke Hollanders
Foto ’s: Jan van den Broek

Meer foto ’s volgen later.

Foto Harrie Boerekamp: Carola Kessels

Maandag 20 mei 2024 - aanvang 14:30 uur Sportpark De Beemd