De website van sv Someren is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.
8 april 2016 21:15
Prestaties leveren zijn we op het voetbalveld wel gewend. Maar hoe werkt het nu bij organisaties? Feitelijk is het hier niet anders en zal je beter moeten zijn dan je tegenstander om te kunnen winnen. En toch worden de mogelijkheden voor resultaatverbetering door organisaties te vaak onbenut. Hoe dit kan? Een van de oorzaken ligt in de wijze waarop deze organisatie worden bestuurd.
Het gebruik van Kritische Prestatie Indicatoren (KPI’s) door organisaties leidt dikwijls tot blijvende schade. Het leidt niet tot effectieve samenwerking nodig om de tegenstander te verslaan. Het KPI-middel is vaak erger dan de kwaal. Terwijl KPI’s juist een zeer positief effect zouden kunnen hebben. In het boek ‘’KPI’s die wel werken’’ wordt haarfijn uitgelegd waarom het misgaat en hoe organisaties het tij kunnen keren. Het boek is geschreven door oud eerste elftal speler Peter Geelen. Inmiddels zijn 5e boek en met zijn organisatie iPM Partners timmert hij dagelijks nog aan de weg organisaties naar een hoger prestatieniveau te brengen. Meer weten over het boek, kijk op https://www.managementboek.nl/boek/9789462761001/kpis-die-wel-werken-peter-geelen of op www.ipmpartners.nl
voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!
Sommige widgets kunnen meerdere malen worden toegevoegd. Bij meermaals toevoegen wordt achter de widgetknop aangegeven hoeveel keer de widget is toegevoegd.