2 t/m 4 mei een voetbal 3-daagse op Sportpark De Potacker!

17 maart 2016 22:45

Hallo allemaal,

De Voetbalschool Someren organiseert in de meivakantie van 2 t/m 4 mei een voetbal 3-daagse op Sportpark De Potacker! 3 Dagen samen met vriendjes en vriendinnetjes trainen als een echte profvoetballer!

Wat kun je verwachten tijdens de voetbal 3-daagse?
3 Dagen trainen zoals echte profvoetballers dit doen. Natuurlijk onder leiding van professionele trainers, die ook werkzaam zijn in het profvoetbal. Er wordt dagelijks getraind van 10:00 - 15:00 uur. Het ochtendprogramma zal bestaan uit functionele techniektraining en de middag uit diverse spel- en wedstrijdvormen. De 3-daagse vindt plaats van 2 t/m 4 mei. De trainingen worden gegeven op Sportpark De Potacker in Someren

De kosten bedragen € 79,- inclusief Adidas t-shirt *indien al in het bezit van het oranje Adidas shirt, kunt u als kortingscode “Shirt” gebruiken bij inschrijving! U ontvangt dan €10,- korting.

1 Deelnemer van deze 3-daagse maakt kans om deel te nemen aan het Pro Class Event bij een Nederlandse Topclub! Vorig seizoen hebben alle Pro Class Event winnaars een dagje bij Ajax mee mogen trainen, dit wil je natuurlijk niet missen!

Speerpunten die zoal bij de 3-daagse centraal staan:

• Voetbalcoördinatie.
  • Passen / Trappen / Aannemen.
  • 1:1 Voorbij gaan van de tegenstander.
  • 1:1 Weg gaan van de tegenstander of situatie.
  • 1:1 Verdedigen.
  • Handelingssnelheid.
  • Reactiesnelheid.
  • Scorend vermogen.
  • Kleine positie- en partijspelen.

Aanmelden of meer informatie http://devoetbalschool.nl/nl/events/20160502/indoor-voetbal-2-daagse-someren-geb-2002-2009 of je kunt contact opnemen met ondergetekende.

Kinderfeestje?
Op zoek naar een origineel kinderfeestje of teamactiviteit? Bijvoorbeeld het spelen van Bubble Voetbal (voetbal in een grote opblaasbal), een clinic door trainers uit het profvoetbal! Etc. etc…. Wij verzorgen kinderfeestjes op alle locaties en hebben zelf ook een paar super gave accommodaties tot onze beschikking. Wat dacht je van het Helmond Sport Stadion of Indoor Voetbal Someren (indoor kunstgras, omringd met boarding en netten).

Het grootste plezier tegen de laagste prijs!

Met sportieve groeten / Best regards,

Sandra Swinkels