Clublid Peter Rijntjes overleden

5 februari 2016 9:00

Ons bereikte het droevige bericht dat ons clublid
Peter Rijntjes op 4 februari op 77-jarige leeftijd is overleden.
Hij is ruim 40 jaar lid van SV Someren.

Peter was de vaste verzorger van Someren 1 van 1975 tot en met 1995. Ook was hij een aantal jaren betrokken bij het sportparktoezicht op de maandag- en woensdagavond. Op clubavonden was hij een graag geziene gast, die met veel plezier een kaartje legde. Zijn altijd terugkerende begroeting “Morrege!” kende iedereen. Peter stond in Someren ook bekend als een uitstekende wandelaar, die vaak deelnam aan de Kennedymars en andere grote wandeltochten. De afgelopen jaren kwam hij vanwege zijn ziekte niet meer op de club. Wij zullen hem blijven herinneren als een betrokken clublid.

De herdenkingsdienst voor Peter vindt plaats op dinsdag 9 februari om 10.30 uur in de aula van Uitvaartcentrum Someren-Asten, Acaciaweg 26 te Someren. Samenkomst in de ontvangstruimte vanaf 10.00 uur waar gelegenheid is tot schriftelijk condoleren.

Ons medeleven gaat uit naar zijn kinderen, kleinkinderen en familie. Wij wensen hen veel sterkte toe met dit grote verlies.

Namens het hoofdbestuur,
Mieke Hollanders