In memoriam: Jo van Asten-Schmitz

20 juni 2022 19:45

Na een periode van afnemende gezondheid is Jo van Asten-Schmitz op 16 juni op 89-jarige leeftijd overleden. Jo werd in 1974 het eerste vrouwelijke bestuurslid van SV Someren. Ze hield zich jarenlang bezig met de ledenadministratie, het innen van de contributie en secretariaatswerkzaamheden. Ook zat ze twintig jaar lang in de redactie van het clubblad. Bij haar afscheid van het bestuur in 1996 ontving Jo de zilveren KNVB-speld en werd ze benoemd tot erelid van onze vereniging.

De afscheidsdienst vindt plaats op woensdag 22 juni om 10.30 uur in de aula van Uitvaartcentrum Someren Asten, Acaciaweg 26.
We wensen zus Tonnie en de overige familieleden veel sterkte toe.

Jo_van_Asten_2022_foto_2.jpg

Jo_van_Asten_2022_2.jpg