Nelleke Roijakkers benoemd tot lid van verdienste van SV Someren

25 oktober 2017 21:15

Tijdens de jaarvergadering van 19 oktober 2017 is afscheid genomen van Nelleke Rooijakkers als bestuurslid van de jeugdcommissie.

Nelleke werd lid van onze vereniging in 1997 en is dus 20 jaar lid en tevens 20 jaar actief geweest binnen onze jeugdafdeling. Van 1997 tot 2000 als leidster van de F2 en de F1. In de periode van 2000 tot 2017 is Nelleke actief geweest binnen de jeugdcommissie als Wedstrijdsecretaresse en jeugdcommissielid.

Voor haar jarenlange inzet en verdiensten heeft het bestuur Nelleke benoemd tot lid van verdienste van SV Someren. De oorkonde en de bloemen zijn haar op 6 oktober thuis overhandigd door Antoon Sonnemans en Carola Kessels.

Nelleke nogmaals van harte gefeliciteerd.

Namens het hoofdbestuur
Claudia Fondón