Thieu van Lierop benoemd tot erelid van SV Someren.

25 oktober 2017 20:30

Tijdens de jaarvergadering van 19 oktober 2017 is afscheid genomen van Thieu van Lierop als bestuurslid van het hoofdbestuur en administrateur van onze vereniging. Thieu blijft actief als vrijwilliger en is vanaf heden verantwoordelijk voor de kledinguitgifte .

In 1970 is Thieu lid geworden van onze vereniging. Hij was actief voetballer zowel bij de jeugd als bij de senioren. Hij is zijn voetbalcarrière begonnen op sluis 13 en was wellicht het jongste veteranen lid ooit. In het seizoen 1988- 1989 was hij jeugdtrainer van D2-D3. In de periode van 1993 tot en met 1999 was hij seniorentrainer van het recreatievoetbal. Vanaf 2001 tot 2017 vervulde hij de taak als administrateur en bestuurslid binnen onze vereniging.

Voor zijn jarenlange inzet heeft het bestuur Thieu benoemd tot erelid van SV Someren.
Thieu, een excel(lente) duizendpoot met een prachtige staat van dienst die deze benoeming meer dan verdiend heeft. Nogmaals van harte gefeliciteerd.

Namens het hoofdbestuur
Claudia Fondón