Vooraankondiging Ledenjaarvergadering 2017

25 juni 2017 9:30

Beste leden SV Someren,

De vakanties komen er aan.
Het voetbalseizoen begint, door de nieuw opgezette KNVB-kalender, voortaan later in het jaar dan voorheen.

U bent gewend dat de jaarlijkse ledenjaarvergadering plaats vindt op de 3e donderdag van september.
Om organisatorische redenen, heeft het bestuur gemeend, deze vergadering ook op te schuiven naar een datum als de competitie al enkele weken loopt.

Onlangs is er middels een ledenenquĂȘte gepeild of er interesse bestaat om de vergadering op een zaterdag te houden. Deze bleek niet groot genoeg om van de donderdag af te stappen.

Hierbij wil het bestuur daarom aankondigen dat de Ledenjaarvergadering 2017 zal plaatsvinden op
donderdag, 19 oktober, 20.00 uur.

We hopen op een grote opkomst, en zijn druk doende met het samenstellen van een aantrekkelijke agenda. Graag tot dan.
De agenda en uitnodiging volgt in september.

Het bestuur wenst alle leden en vrijwilligers een fijne vakantie toe.

Namens het Dagelijks bestuur,
Peter van Enckevort