Nieuws van het bestuur

22 april 2024 16:00

Maandelijks houden we jullie op de hoogte van de zaken die spelen binnen de club.
Hierbij editie april ’24.

• Vacatures damesvoetbal: Onze damesafdeling is al druk bezig met komend seizoen. Zo ook met het invullen van de technische staf. Een aantal vacatures staan nog open. Deze zijn hier te vinden. Interesse? App/bel met coördinator Johnny Smits 06 – 21 84 29 53.
  • Zaterdagvoetbal voor heren: Ben je 30+ en schikt het voetballen op zondag niet (meer)? Dan kun je aansluiten bij onze Veteranenafdeling. Zij spelen op zaterdagmiddag en een helft wordt er altijd gewonnen: de 3e! Interesse stuur even een mail via deze link.
  • Bekervoetbal: SV Someren 3 kampioen geworden (proficiat!). Bovendien spelen zij, net als SV Someren 5, de halve finale van het bekertoernooi. ‘t 3e en ‘t 5e zitten in een aparte divisie dus een volledig Zummerse finale zit er niet in. Wel hopen we natuurlijk dat beide teams de finale halen!

De affiches voor de halve finales zijn:
    Dinsdag 23 april 20.30 uur: Berghem Sport 6 – SV Someren 5
    Zondag 28 april 10.00 uur: SV Someren 3 – Prinses Irene 3

Succes heren!
  • Kevin Aben naar Helmond Sport: Voorafgaand aan de wedstrijd Helmond Sport - jong Ajax heeft Kevin Aben zijn eerste profcontract getekend bij Helmond Sport! Hij maakt hiermee de overstap van SV Someren naar Helmond Sport en sluit komend seizoen aan bij het eerste elftal. Wij wensen Kevin heel veel succes met deze mooie stap!