Nieuws van het bestuur

23 maart 2024 20:30

Maandelijks houden we jullie op de hoogte van de zaken die spelen binnen de club.
Hierbij editie maart ’24.

• SV Someren 80 jaar: Onze mooie vereniging bestaat op 27 april alweer 80 jaar. Dit gaan we op zaterdag 11 mei met z’n allen vieren in de feesttent op de Potacker met onder feestband STOOT! Tickets reserveren kan vanaf nu via deze
  • Jeugd 75 jaar: Onze jeugdafdeling bestaat 75 jaar. Dit vieren we de dag ervoor, op vrijdag 10 mei. Via jullie leiders hebben jullie als het goed is een link ontvangen om je aan te melden. Zo niet, stuur even een mail naar [email protected].
  • Jeugdtoernooi: Op zaterdag 1 juni is het traditionele jeugdtoernooi van SV Someren. Hier door ieder jaar zo’n 700 jeugdspelertjes aan mee. Onze eigen jeugdteams zijn automatisch aangemeld maar we hebben op dit moment ook nog ruimte voor een aantal teams per categorie. Ken je spelers bij andere teams? Ze kunnen zich aanmelden kan via [email protected]
  • Nieuwsbrief: SV Someren verstuurt regelmatig nieuws en andere informatie per mail naar haar leden. Dit doen wij naar het bij ons bekende mailadres. Ontvang je nu géén mail van SV Someren maar wil je dit wel? Stuur even een mail via deze
  • USB-stick: Een tweetal weken geleden is er een USB-stick uit een TV in de kantine meegenomen met materiaal erop van onze Sponsorcommissie. Naast dat we het erg jammer vinden dat andermans spullen meegenomen worden, willen we deze stick ook gewoon terug. Je kunt deze achterlaten in de brievenbus bij de ingang van ons sportpark. Dank alvast!