Nieuws van het bestuur

22 februari 2024 19:30

Maandelijks houden we jullie op de hoogte van de zaken die spelen binnen de club.
Hierbij editie februari ’24.

• Inloopuurtje bestuur: Heb je vragen, klachten, ideeën, tips of andere opmerkingen over SV Someren? Op donderdag 7 maart tussen 19.00 – 20.00 uur heb je de mogelijkheid om deze rechtstreeks met het bestuur te delen. Op dat moment houdt het bestuur namelijk een inloopuurtje in de bestuurskamer.
  • Rookbeleid: Afgelopen maand hebben wij een enquête uitgezet onder onze leden met betrekking tot het rookbeleid op de Potacker. De centrale vraag was of ons sportpark rookvrij moest worden. Maar liefst 85% van jullie geeft aan te willen dat ons sportpark rookvrij wordt. Dit is een duidelijk signaal waarmee het bestuur aan de slag gaat.
  • Kampioensavond: Wegens gebrek aan animo zal er geen kampioensavond meer gehouden worden aan het einde van het seizoen. De huldigingen van onze kampioenselftallen zal direct gedaan worden door het (jeugd)bestuur na het behalen van de titel.
  • Begroting 2024/25: Als bestuur zijn we al druk bezig met komend seizoen. Zo gaan we komende maand de begroting voor komend seizoen definitief maken.